Lillemus Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Trallalala... )))) Mål mitt var ned på 54,0 innen utgangen av januar etter julens utskeielser og den siste ukes treningsinnsats og kostholdsinnsats har gitt resultater: 2. januar: 56,2 kg 25. januar: 53,5 kg! Startet på 60,2 kg i juli fjor og en vektnedgang på 6,7 kg liker jeg. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jepp, det er vekk igjen her også. Jeg skal ned noen kilo til etterhvert også, men har gått ned (med litt ned og opp igjen) 6 kilo siden prosjektet begynte for 1,5 år siden. Målet nå er å komme under 60 kg igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Du er kjempeflink! Trening og omlegging av kostholdet hjelper, det er helt sikkert! Så gjelder det da å finne balansen. Det er der jeg sliter litt. Jeg har ikke spist så veldig mye siden sist helg, men gaflet i meg to altfor gode middager med masse ris og saus. Jeg startet på 54,4 kg 2. januar og veide 52,6 kg i dag. Det er 100 gram mer enn forrige fredag. Der kom nedturen som pleier å komme, men jeg skal ikke gi opp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Veide meg ikke forrige uke, for da var vi på fjellet, men for to uker siden veide jeg 66,9 kilo. I dag viste vekta 66,1 kilo :-) Målet er 62, så jeg har et godt stykke igjen, men det går nå riktig vei! Min kjære mann er i full gang med den kursen jeg fortalte om (4. dagen nå), og jeg blir jo påvirket. Nå er det slutt med vin og ost om kvelden, chips midt i uka og småspising av godterier....! Må bare legge til at jeg synes mannen min er skikkelig flink til å holde den dietten. Han var fryktelig sulten 1. og 2. dagen, men i går gikk det veldig fint. Og vi er innstilte på å ha et sunnere kosthod i tida fremover :-) Men vi har ikke helt funnet løsningen for trimmen ennå.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Isj. Tenkte jeg skulle glemme å skrive her i dag, men det blir feigt... Gikk ned en hel kilo forrige uke, trodde jeg,- men det må ha vært noen tilfeldigheter (lite vann i kroppen eller noe sånt). Forrige fredag: 78, nå 79,2. Uten spes. mye småspising, og tilogmed litt trim. Satser på neste uke... Men i fjor på disse tider veide jeg 84, så det er ikke så ille. Har vært en del sykemeldt siste halvåret, med lite muligheter for trim og masse muligheter for trøstespising. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicketinick Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Heisann Nå tittet jeg innom igjen og da måtte jeg selvfølgelig innom her en liten tur. Her er det stabilt - veier nå 57 kg, har vel da gått ned en halvkilo til siden sist jeg var innom vektmestringsforumet. Jula påvirket ikke vekten i det hele tatt. Men det virker ikke som om maten har så mye og si fra eller til akkurat nå - så lenge jeg ligger unna Cola'n. Altså 16 kilo ned og storfornøyd med det - målet var 13 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zilja Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 68.0 i dag. En halv kilo ned siden forrige fredag ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bergensmyr Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 77,0 idag 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tusseline Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg har nok noen kilo for mye. Men siden buksene passer, og magen ikke er så alt for stor, har jeg bestemt meg for å slutte og veie meg for en periode. Nå er det slutt på ukentlige halvhjertede forsøk på å gå ned en kilo eller to - med dertilhørende dårlig samvittighet! Synes i grunnen klærne kjennes romsligere ut allerede . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dvorak Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Er det lov å hive seg på her? Kunne trenge litt motivasjon :-) 66,4 kg i dag, mål: 58 kg. Har alltid sving litt opp og ned i vekt, men nå har det visst svingt mest oppover :-P 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Er det lov å hive seg på her? Kunne trenge litt motivasjon :-) 66,4 kg i dag, mål: 58 kg. Har alltid sving litt opp og ned i vekt, men nå har det visst svingt mest oppover :-P Her er det plass til alle! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dvorak Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Her er det plass til alle! ) Flott :-) For jeg har nemlig funnet ut at jeg har en tendens til å lure meg selv og utsette slankingen til mandag (det kommer alltid en mandag ...) ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sc00by Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Sniker meg inn her igjen. Det går litt opp og ned med vektnedgang men er nå nede på det jeg var før jul. Startvekt 72 Nå 67,9 mål (helst før påske) 64 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jorunn Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Har gått ned ca 400 gr siste ukene, totalt nå 19 kg på 13 måneder. Har dog noen kilo igjen til normal BMI, men satser på at de forsvinner i løpet av dette året. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ino Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Har gått ned ca 400 gr siste ukene, totalt nå 19 kg på 13 måneder. Har dog noen kilo igjen til normal BMI, men satser på at de forsvinner i løpet av dette året. Såå flink du har vært :-) Stå på så når du målet om å komme innenfor nomrla BMI :-) Beunderer alle som har et noe lengre lærret å bleke en mange av oss som skal ned med en 4-6 kg :-) i 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Har gått ned ca 400 gr siste ukene, totalt nå 19 kg på 13 måneder. Har dog noen kilo igjen til normal BMI, men satser på at de forsvinner i løpet av dette året. Du er knallflink! Jeg bøyer meg i støvet for deg. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ino Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Så flink du er Lillemus :-.) Jeg er også nede igjen til før-juletid-vekten. I dag stoppet vekten på 61,1, og det uten noen som helst trening denne siste uken. Jobber alt for mye, og det er jo ikke den sunne måten å gå ned på vekt akkurat. Men trening må på programmet igjen, og jeg skal holde vekten mellom 60-62 kg for "all fremtid". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Forrige fredag: 65,9 kg I dag: 65,4 kg Lite trim ,og litt for fysen på nattevakt ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Har gått ned ca 400 gr siste ukene, totalt nå 19 kg på 13 måneder. Har dog noen kilo igjen til normal BMI, men satser på at de forsvinner i løpet av dette året. Det er jo en kjempenedgang Du er flink! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Flott :-) For jeg har nemlig funnet ut at jeg har en tendens til å lure meg selv og utsette slankingen til mandag (det kommer alltid en mandag ...) ;-) Vi yter jo litt ekstra når vi har tall å levere om fredagene. Det var ikke så kjekt å ha gått opp 100 gram siste uka 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.