Gjest ragh Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Kjempefornøyd med meg seg. I dag så jeg 70.1 kilo. Målet er forsåvidt nådd, men jeg skal prøve å komme ned til 65 kilo etterhvert. Da ser jeg bedre ut. Total vektnedgang nå er 38 kilo. Har nå normal bmi. Ikke lett, men jobben nå er å holde seg her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicketinick Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Kjempefornøyd med meg seg. I dag så jeg 70.1 kilo. Målet er forsåvidt nådd, men jeg skal prøve å komme ned til 65 kilo etterhvert. Da ser jeg bedre ut. Total vektnedgang nå er 38 kilo. Har nå normal bmi. Ikke lett, men jobben nå er å holde seg her. Utrolig ! Du har vært kjempeflink - og har all grunn til og være stolt av deg selv - virkelig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Kjempefornøyd med meg seg. I dag så jeg 70.1 kilo. Målet er forsåvidt nådd, men jeg skal prøve å komme ned til 65 kilo etterhvert. Da ser jeg bedre ut. Total vektnedgang nå er 38 kilo. Har nå normal bmi. Ikke lett, men jobben nå er å holde seg her. Gratulerer:-)) Tror løsningen mht å opprettholde stabil vekt mye handler om nok aktivitet (dvs. trening), selvfølgelig i kombinasjon med fornuftig kosthold. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bergensmyr Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 77,9 idag..opp 900 siste uka.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.