Gjest Dop Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hvordan kan man finne ut om man har for lavt dopaminnivå? Er det noe man kan innta for å bedre på det - for å se om det hjelper? Min sønn kan sove 15 timer i døgnet, og har nå funnet ut at ved å bruke snus i skoletimen klarer han å konsentrere seg litt. Ellers sovner han når han leser. Han er 15 år. Legen har tatt masse prøver uten å finne noe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke Landaas, klinisk ernæringsfysiolog Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Kjære deg Jeg kan ikke se at dette skal ha noen årsak som kan relateres til ernæring. At ungdom har et høyt behov for søvn er jo velkjent, men 15 timer per døgn hørtes ekstremt ut. Jeg ville anbefale deg å rette henvendelsen til en av allmennpraktikerne i doktoronline for å få en second opinion. Mvh Vibeke landaas 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.