mirami Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 I år har jeg vært flink og klart å begynne å trene. Hittil har jeg gått 2 ganger i uka på treningssenter - aerobic og step. I tilleg går jeg 15 min til høyskolen hver dag, altså 30 min tilsammen per dag. Er dette nok trening syns dere? Jeg er ikke ute etter å gå ned i vekt noe særlig, bare være normalt sunn... Har en del ting på programmet så det er ikke hver dag jeg har tid til å trene... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 I tillegg så kan du bruke trapper der de finnes, og parkere langt unna butikkdørene. Jeg synes du har et fint opplegg. Jeg er ikke så flink som deg riktig enda, men blir det nok 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tusseline Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Det høres ut som et veldig bra opplegg Du får rørt deg hver dag, og trent et par ganger i uka. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maglor Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Det er en bra begynnelse. Vil du bli i form er det viktigste å trene jevnt og over tid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hvor mye trening som er nødvendig, avhenger av hva du ønsker å oppnå. Dersom du kun ønsker å ha en "normal sunn livsstil", så har du et supert opplegg nå. Dersom du ønsker å oppnå forbedring enten utholdenhetsmessig eller mht styrke, så må du sannsynligvis etterhvert trene minst tre ganger i uka. Gratulerer med en bra start på det nye året:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.