Gå til innhold

Depresjon

Anbefalte innlegg

Gjest Linhelen
Skrevet

Hei jeg er ei jente på 32 år,som hele tiden går og er nedstemt,venter på time hos psykolog,men mulig jeg ikke får før i mars.

Saken er den at jeg har knapt penger å leve for,er arbeidsledig,etter å ha hatt et vikariat på 3mnd. Er mange år siden jeg jobbet fullt,orker ikke en 100% stilling.

Eneste jeg har utbetalt imnd er 1600 kr i barnebidrag,dobbelt barnetrygd er vel en 1900 kr å noe det. så har jeg 1400 kr til SFO,da jeg har et barn som går på skolen.

Jeg har samboer,men han har jo egene utgifter.

Hva slags rettigheter har jeg,når jeg går sånn å venter på psykolog,og ikke orker jobbe?

skal til legen den 29 jan,snakke med fastlegen min. Kan hun hjelpe meg med å få noen slags stødnad gjennom NAV trygd,visst hun skriver et skriv til de?

Jeg får ikke sove om natta pga alle disse pengetankene osv,sukk...har jo et barn jeg skal ta vare på også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...