Gå til innhold

Hva synes dere om denne frisyren?

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Vet det er jeg som må bestemme, og at det ikke betyr noe hva andre mener, men jeg spør likevel :o)

Må man ha veldig tykt hår for å få det sånn?

Jeg har litt bob fra før, men har ganske rett bak liksom. Vil gjerne skrå det mer som på bildet.

Og jeg vil ikke ha slik frisyre pga modellen på bildet, men pga frisyren :o) Hehe.

http://i171.photobucket.com/albums/u284/Fashion_Critic_/Victoria%20Beckham/VBhaircopy.jpg

Skrevet

Tjaa...Litt sånn bobbob...

Men myyye pupper og lite smil.

Skrevet

Frisyren er fin, adskillig verre med puppene...

synes

Gjest Angela26
Skrevet

Victoria har jo litt tynt haar, saa hvis du vil ha det slik, noe jeg synes er vedlig fint, saa boer du kanskje ikke ha for tykt haar!

candyqueen_83
Skrevet

Frisyren er fin, adskillig verre med puppene...

synes

Men det er ikke puppene jeg vil ha ;O)

candyqueen_83
Skrevet

Fresht bakfra, pistrete foran,

synes

Jeg syns også det foran blir bittelitt for langt, ville hatt det litt kortere. Men er veldig usikker på om frisøren klarer å få det likt på meg bak :/

candyqueen_83
Skrevet

Victoria har jo litt tynt haar, saa hvis du vil ha det slik, noe jeg synes er vedlig fint, saa boer du kanskje ikke ha for tykt haar!

Trodde hun hadde tykt hår jeg. Kanskje det går på meg og da :o))

Men litt teit å komme med bilde av Victoria til frisøren :P

candyqueen_83
Skrevet

Er du sikker?

Helt sikker :o) Tar heller mine bort jeg :P

Skrevet

Helt sikker :o) Tar heller mine bort jeg :P

:-) Og kommer ned i 70Ø?

candyqueen_83
Skrevet

Ganske fin synes jeg :-)

Synes jeg og. Hehe.. Men det er kanskje vanskelig å få det slikt hver dag. Regner med hun har hårstylister.

candyqueen_83
Skrevet

:-) Og kommer ned i 70Ø?

Lol!

Skrevet

Men det er ikke puppene jeg vil ha ;O)

Det er bra:-))

Gjest Elextra
Skrevet

Typen klipp er jo veldig in, og jeg liker den, selv om jeg har sett finere utgaver enn her.

Husk at Posh nok er stylet til fingerspissene, og at vi dødelige neppe ville se likedan ut med samme klippen, med mindre vi fikk frisøren til å stelle håret vårt hver morgen.

Skrevet

Trodde hun hadde tykt hår jeg. Kanskje det går på meg og da :o))

Men litt teit å komme med bilde av Victoria til frisøren :P

''Men litt teit å komme med bilde av Victoria til frisøren :p''

Da jeg skulle klippe ene datteren min nettopp, drog faktisk frisøren selv fram bilde av Victoria for å vise hvordan vi kunne klippe henne bak. Så hun er nok i tiden når jeg gjelder å være modell for frisørene :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...