Gå til innhold

Hva synes dere om denne frisyren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sorry, klarte bare å fukusere på puppene..

Hehe, jeg sleit litt jeg også. Huff, for noe pupper.

candyqueen_83
Skrevet

Typen klipp er jo veldig in, og jeg liker den, selv om jeg har sett finere utgaver enn her.

Husk at Posh nok er stylet til fingerspissene, og at vi dødelige neppe ville se likedan ut med samme klippen, med mindre vi fikk frisøren til å stelle håret vårt hver morgen.

Det tenker jeg også på, at hun har noen til å fikse og ordne hver dag. Blir nok ikke like fint på meg til vanlig :o)

Men har du linker til andre varianter du liker bedre? Jeg har sett masse på nett, men finner ikke så mye fint.

candyqueen_83
Skrevet

''Men litt teit å komme med bilde av Victoria til frisøren :p''

Da jeg skulle klippe ene datteren min nettopp, drog faktisk frisøren selv fram bilde av Victoria for å vise hvordan vi kunne klippe henne bak. Så hun er nok i tiden når jeg gjelder å være modell for frisørene :0)

Hehe :o) Kanskje det går an da :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Det tenker jeg også på, at hun har noen til å fikse og ordne hver dag. Blir nok ikke like fint på meg til vanlig :o)

Men har du linker til andre varianter du liker bedre? Jeg har sett masse på nett, men finner ikke så mye fint.

Nei, det har jeg ikke - kanskje du finner noe om du søker på trendy frisørsalonger? (Dugg, Kutt, Tony & Guy, La Bionda etc.)

Skrevet

Datteren min fikk slik frisyre ifjor sommer og hun ble kjempefin:)

Alle kommenterte at hun lignet Victoria Beckham ;)

Datteren min har helt normalt, nordisk hår.

Gjest Angela26
Skrevet

Trodde hun hadde tykt hår jeg. Kanskje det går på meg og da :o))

Men litt teit å komme med bilde av Victoria til frisøren :P

Neida! En gang jeg skulle farge haaret, tok jeg med bilde av Jennifer Lopez og sa: Slik vil jeg ha det!! :-) Og slik fikk jeg det:-)

Gjest Allviva
Skrevet

Var i Mallorca i sommer. Der var 90 % av turistene briter. Halvparten av disse (jentene) hadde slik frisyre. I starten syntes jeg det var fint, men etterhvert ble det bare for dumt og rett og slett for mye av det gode. Siden da har jeg bare ikke klart å like denne frisyren. Too much Posh....Wannabe;-)

AneM1365380603
Skrevet

Datteren min fikk slik frisyre ifjor sommer og hun ble kjempefin:)

Alle kommenterte at hun lignet Victoria Beckham ;)

Datteren min har helt normalt, nordisk hår.

Nå skjønner jeg også hvorfor mange sier hun har Victoria Beckham-frisyre. Datteren min altså :)

candyqueen_83
Skrevet

Var i Mallorca i sommer. Der var 90 % av turistene briter. Halvparten av disse (jentene) hadde slik frisyre. I starten syntes jeg det var fint, men etterhvert ble det bare for dumt og rett og slett for mye av det gode. Siden da har jeg bare ikke klart å like denne frisyren. Too much Posh....Wannabe;-)

Vil absolutt ikke ha den pga henne, men på bilder jeg har sett har denne varianten vært finest. Jeg syns frisyren er kjempefin, samme om det er på henne eller på ei anna. ;O)

Skrevet

Ser ho nye i "Nytt på nytt" har prøvd seg på noe lignende sveis.

Ps! Ho klarer ikkje fylla skoa til Anne Cath, ikkje BH`en heller for den saksskyld.

Skrevet

Jeg tror tvert imot hun har fått denne klippen fordi hun ikke har spesielt tykt hår. Blir lettere å få volum.

Gjest deternåminmening
Skrevet

Lite praktisk og tidkrevende, hvis du skal det skal se ut som noe i nærheten av det Victoria gjør på håret her.

Skrevet

Jeg liker kutten bak, men ville nok selv hatt lik skrånet lengde fremover på begge sider. Det ser ut som det er skjevt??

Skrevet

Liker den jeg, om man har ansikt til å ha den, men jeg vil tro den krever omtrent månedlige frisørbesøk for å holde seg fin?

Skrevet

Hva er det hun har nedover ryggen? Har hun tatovert noe nedover ryggraden?

hidi, the scorpion
Skrevet

Hva er det hun har nedover ryggen? Har hun tatovert noe nedover ryggraden?

Det er lenge siden! Var det kinesisk, mon tro?

Skrevet

Det er lenge siden! Var det kinesisk, mon tro?

Jeg skal ikke skryte på meg å være oppdatert på Victoria Beckham ass...

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg skal ikke skryte på meg å være oppdatert på Victoria Beckham ass...

Ikke jeg heller, men det er utrolig hva som siver inn av unyttig informasjon ;)

Skrevet

Fin frisyre det!

Personlig synes jeg VB var penere med langt hår..

Men den dama passer jo alt! :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...