Gjest kjøpsloven Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Hvis jeg angrer på frisyren etter at jeg har kommet hjem fra frisøren, har jeg da noen rettigheter? Kan jeg komme tilbake og få en ny frisyre gratis? Eller pengene tilbake? 0 Siter
fresja Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Tvilsomt... Men vi får gratis fiks om permanenten ikke virker, eller håret blir grønt når det skulle bli brunt! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Kjøpsloven gjelder bare for varer, ikke for tjenester. For tjenester er det så vidt jeg vet vanlige kontraktsregler som gjelder, men tror du får lignende rettigheter som etter kjøpsloven. Er usikker, men vil ikke tro det er nok at du er generelt misfornøyd for at du skal slippe å betale/få ny klipp, jeg vil tro frisøren må ha gjort noe feil. Men dette vet jeg altså ikke. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Kjøpsloven gjelder bare for varer, ikke for tjenester. For tjenester er det så vidt jeg vet vanlige kontraktsregler som gjelder, men tror du får lignende rettigheter som etter kjøpsloven. Er usikker, men vil ikke tro det er nok at du er generelt misfornøyd for at du skal slippe å betale/få ny klipp, jeg vil tro frisøren må ha gjort noe feil. Men dette vet jeg altså ikke. Ble usikker på om det jeg sier vedr. kjøpsloven er rett - kanskje andre vet. 0 Siter
vintermor Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Datteren i huset klippet seg i går og da fikk vi beskjed om at vi kan komme tilbake innen 14 dager hvis hun ikke var fornøyd. Det går jo ann å spørre :-) 0 Siter
Gjest jølsa Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 jeg har vært missfornøyd 2 ganger etter frisørbesøk,siste gangen var jeg missfornøyd med stripene mine.ringte å sa fra,og fikk komme dagen etter for å gjøre det bra. klart du kan angre og be om omklipp,men om du har krav på pengene tilbake,er jeg usikker på. frisøren vil nok gjøre sitt beste i å få deg fornøyd,noen hun/han sikkert klarer. :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 I såfall har Eli Hagen mye penger tilgode. 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Hvis du angrer på frisyren du har valgt, så har du ingen rettigheter nei. Hvis frisøren har gjort noe feil eller galt, skal hun/han rette det opp. Angrerett gjelder ikke på vanlig kjøp i butikk eller hos frisør. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 I såfall har Eli Hagen mye penger tilgode. *Humrer* Da må hun i tilfelle klage til seg selv, hun ordner nemlig håret sitt selv, hver eneste dag. ) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 *Humrer* Da må hun i tilfelle klage til seg selv, hun ordner nemlig håret sitt selv, hver eneste dag. ) Ho har ikkje akkurat variert frisyren så mye de siste 30 åra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.