Gjest GrisenElmer Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Noen som har erfaringer med dette abonemanget? Har det selv,men er ikke direkte fornøyd nei.. Men kanskje det er meg det er noe galt med ?? 0 Siter
pærebrus Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Jeg har dette, og har planer om å bytte når avtaletiden er ute. Jeg er ikke kjempefornøyd, men det er mest fordi det er så dyrt. Så var det noen episoder da de gikk over til at en sender gratis sms til hverandre at vi ikke fikk den rabatten vi skulle ha og det var mye fram og tilbake. Ble litt krangling med kundeservice. Skal bytte til onecall så snart jeg kan. 0 Siter
Gjest GrisenElmer Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Jeg har dette, og har planer om å bytte når avtaletiden er ute. Jeg er ikke kjempefornøyd, men det er mest fordi det er så dyrt. Så var det noen episoder da de gikk over til at en sender gratis sms til hverandre at vi ikke fikk den rabatten vi skulle ha og det var mye fram og tilbake. Ble litt krangling med kundeservice. Skal bytte til onecall så snart jeg kan. Ja, sånn var det for meg også. Så one call er et bra abonemang? Tenkte litt på talkmore også jeg. Har ikke fasttelefon, bare mobil. 0 Siter
pærebrus Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Ja, sånn var det for meg også. Så one call er et bra abonemang? Tenkte litt på talkmore også jeg. Har ikke fasttelefon, bare mobil. Ja, onecall er et slikt abonnement som virker for godt til å være sant men moren min har det og er veldig fornøyd. Ingen månedsavgift og x antall sms og ringeminutter inkludert hver måned. Det er vel et minimumsbeløp per måned, men det er ikke mye. www.onecall.no 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.