Gå til innhold

Netcom Ucan2

Anbefalte innlegg

Gjest GrisenElmer
Skrevet

Noen som har erfaringer med dette abonemanget?

Har det selv,men er ikke direkte fornøyd nei.. Men kanskje det er meg det er noe galt med ??

Skrevet

Jeg har dette, og har planer om å bytte når avtaletiden er ute. Jeg er ikke kjempefornøyd, men det er mest fordi det er så dyrt. Så var det noen episoder da de gikk over til at en sender gratis sms til hverandre at vi ikke fikk den rabatten vi skulle ha og det var mye fram og tilbake. Ble litt krangling med kundeservice. :)

Skal bytte til onecall så snart jeg kan. :)

Gjest GrisenElmer
Skrevet

Jeg har dette, og har planer om å bytte når avtaletiden er ute. Jeg er ikke kjempefornøyd, men det er mest fordi det er så dyrt. Så var det noen episoder da de gikk over til at en sender gratis sms til hverandre at vi ikke fikk den rabatten vi skulle ha og det var mye fram og tilbake. Ble litt krangling med kundeservice. :)

Skal bytte til onecall så snart jeg kan. :)

Ja, sånn var det for meg også.

Så one call er et bra abonemang? Tenkte litt på talkmore også jeg. Har ikke fasttelefon, bare mobil.

Skrevet

Ja, sånn var det for meg også.

Så one call er et bra abonemang? Tenkte litt på talkmore også jeg. Har ikke fasttelefon, bare mobil.

Ja, onecall er et slikt abonnement som virker for godt til å være sant men moren min har det og er veldig fornøyd. Ingen månedsavgift og x antall sms og ringeminutter inkludert hver måned. Det er vel et minimumsbeløp per måned, men det er ikke mye. www.onecall.no

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...