Kåre Kruttlapp Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Nå er det jaggu på tide å få en "dansband låt" til topps i Grand prix! Eneste muligheten for å gå til topps i den internasjonale finalen! "hæhæhæ" 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Og eg vil at Per Sundnes skal gå til TV2, TvNorge eller Tv3. 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Skrevet 25. januar 2008 Og eg vil at Per Sundnes skal gå til TV2, TvNorge eller Tv3. Ikke sant Geir!! Du vaker som en sulten ørret her inne!! Jo mer tåpelige emner der hugger Geir til!! Bra!! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Danseband kan være bra, men den sangen der likte jeg ikke helt. 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Skrevet 25. januar 2008 Danseband kan være bra, men den sangen der likte jeg ikke helt. Låta er så Ole Ivars som det går an! Passer i baksete på en gammel Opel! "ler" Men jeg undrer meg over at de i det hele tatt gidder å stille opp! Men vinner dem så graver jeg meg ned! Av frustrasjon! 0 Siter
pekkaline Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Ja hvorfor ikke? Den derre piggtråd sangen de hadde i grand prix i fjor (?) er like over kanten som danseband om man kan si det slik. Jeg liker faktisk danseband musikk jeg 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Ja hvorfor ikke? Den derre piggtråd sangen de hadde i grand prix i fjor (?) er like over kanten som danseband om man kan si det slik. Jeg liker faktisk danseband musikk jeg Hvorfor ble jeg ikke overrasket over at du liker dansebandmusikk, Pekkaline? Synes selv det finnes noen klassikere blant dansebandmusikken som er fine, men den sangen i går var virkelig undermåls. 0 Siter
pekkaline Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Hvorfor ble jeg ikke overrasket over at du liker dansebandmusikk, Pekkaline? Synes selv det finnes noen klassikere blant dansebandmusikken som er fine, men den sangen i går var virkelig undermåls. Hehe, fint at du kjenner meg på det området Elextra Jeg hørte ikke sangen de stilte med, men jeg liker dansemusikk ja 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.