Gjest Geir Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Ha. ha.."King of Trolls" på Nrk1 no ! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Så du ga ikke en stemme til Lene Alexandra da?-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Så du ga ikke en stemme til Lene Alexandra da?-) Beklager eg visste ikkje ho var med før eg så "oppsumeringa" akkurat no. Sillycone Valley? Var det ho som hadde "My boobs are ok." og? Såg ho prøvde seg på en Kylie Minogue, men det blei "ultralight" versjon deluxe! For noe møkk... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Beklager eg visste ikkje ho var med før eg så "oppsumeringa" akkurat no. Sillycone Valley? Var det ho som hadde "My boobs are ok." og? Såg ho prøvde seg på en Kylie Minogue, men det blei "ultralight" versjon deluxe! For noe møkk... ''Sillycone Valley? Var det ho som hadde "My boobs are ok." og?'' Jepp, samme damen. Mannen min ble heller ikke videre imponert. Jeg har ingen favoritter blant kveldens låter. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 ''Sillycone Valley? Var det ho som hadde "My boobs are ok." og?'' Jepp, samme damen. Mannen min ble heller ikke videre imponert. Jeg har ingen favoritter blant kveldens låter. Ho gikk videre sammen med Kåre Kruttlapp`s favoritter. 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Beklager eg visste ikkje ho var med før eg så "oppsumeringa" akkurat no. Sillycone Valley? Var det ho som hadde "My boobs are ok." og? Såg ho prøvde seg på en Kylie Minogue, men det blei "ultralight" versjon deluxe! For noe møkk... Lene Alexandra hadde jeg ikke turd be ut på middag en gang av frykt for å bli stempla som dum! 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Ho gikk videre sammen med Kåre Kruttlapp`s favoritter. Pøhh! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Ho gikk videre sammen med Kåre Kruttlapp`s favoritter. De får en sjanse til, de er ikke direktekvalifisert til finalen. Trur eg. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Lene Alexandra hadde jeg ikke turd be ut på middag en gang av frykt for å bli stempla som dum! Men er ho der dattera til Roald Øyen (han med påskenøttene), eller er det eg som surrer nå ? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 De får en sjanse til, de er ikke direktekvalifisert til finalen. Trur eg. Da skjønner eg ikkje en dritt, nå var det en Torstein som gikk videre. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Da skjønner eg ikkje en dritt, nå var det en Torstein som gikk videre. De to som synger går direkte til finalen. De på de to neste plassene blir samlet i et heat med de andre 3. og 4.-plassene fra tidligere semifinaler. Så møtes de og konkurrerer om et par plasser til. 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Men er ho der dattera til Roald Øyen (han med påskenøttene), eller er det eg som surrer nå ? Nei ikke si det da! Da detter hele imagen til Roald Øien i grus for meg!! påskenøttene som var så fine!! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 De to som synger går direkte til finalen. De på de to neste plassene blir samlet i et heat med de andre 3. og 4.-plassene fra tidligere semifinaler. Så møtes de og konkurrerer om et par plasser til. Vel det si at han der Torstein (et eller anna) gikk videre sammen med "King of Trolls" (Jølsen) som synger no? Men han las opp navna til Lene og Ole Ivars og, fra noen konvolutter, gikk de videre til det heatet som du prater om? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Nei ikke si det da! Da detter hele imagen til Roald Øien i grus for meg!! påskenøttene som var så fine!! Ja nå fikk vel "påskenøttene" til Roald Øien en helt annen betydning.... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Vel det si at han der Torstein (et eller anna) gikk videre sammen med "King of Trolls" (Jølsen) som synger no? Men han las opp navna til Lene og Ole Ivars og, fra noen konvolutter, gikk de videre til det heatet som du prater om? Det stemmer, hvis jeg har forstått det riktig. Trollene og Torstein er i finalen nå, mens Lene Alexandra og Ole Ivars møtes i en ny semifinale med 3. og 4-plassene fra tidligere semifinaler. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Det stemmer, hvis jeg har forstått det riktig. Trollene og Torstein er i finalen nå, mens Lene Alexandra og Ole Ivars møtes i en ny semifinale med 3. og 4-plassene fra tidligere semifinaler. Ok. Takk for oppklaring, men eg likte ikkje noe av det desverre. 0 Siter
Gjest fnugget Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Ja nå fikk vel "påskenøttene" til Roald Øien en helt annen betydning.... Hehe 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Jeg sa det da vi satt og så på, at det forbauser meg ikke ett sekund om de trollene går videre... Men som min kjære sa:"Finnland vant med kostymer for noen år siden, vi har sett det nå, finn på noe nytt!" 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Jeg sa det da vi satt og så på, at det forbauser meg ikke ett sekund om de trollene går videre... Men som min kjære sa:"Finnland vant med kostymer for noen år siden, vi har sett det nå, finn på noe nytt!" Musikken kunne like gjerne vært framført av Kasakstan eller Kualalumpur også, hadde ingenting med Norge å gjøre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.