Gå til innhold

King of Trolls-

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

Så du ga ikke en stemme til Lene Alexandra da?-)

Skrevet

Så du ga ikke en stemme til Lene Alexandra da?-)

Beklager eg visste ikkje ho var med før eg så "oppsumeringa" akkurat no.

Sillycone Valley? Var det ho som hadde "My boobs are ok." og?

Såg ho prøvde seg på en Kylie Minogue, men det blei "ultralight" versjon deluxe!

For noe møkk...

AneM1365380603
Skrevet

Såg ho prøvde seg på en Kylie Minogue, men det blei "ultralight" versjon deluxe!

For noe møkk...

''Sillycone Valley? Var det ho som hadde "My boobs are ok." og?''

Jepp, samme damen. Mannen min ble heller ikke videre imponert. Jeg har ingen favoritter blant kveldens låter.

Skrevet

''Sillycone Valley? Var det ho som hadde "My boobs are ok." og?''

Jepp, samme damen. Mannen min ble heller ikke videre imponert. Jeg har ingen favoritter blant kveldens låter.

Ho gikk videre sammen med Kåre Kruttlapp`s favoritter.

Kåre Kruttlapp
Skrevet

For noe møkk...

Lene Alexandra hadde jeg ikke turd be ut på middag en gang av frykt for å bli stempla som dum!

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Pøhh!

AneM1365380603
Skrevet

De får en sjanse til, de er ikke direktekvalifisert til finalen. Trur eg.

Skrevet

Lene Alexandra hadde jeg ikke turd be ut på middag en gang av frykt for å bli stempla som dum!

Men er ho der dattera til Roald Øyen (han med påskenøttene), eller er det eg som surrer nå ?

Skrevet

De får en sjanse til, de er ikke direktekvalifisert til finalen. Trur eg.

Da skjønner eg ikkje en dritt, nå var det en Torstein som gikk videre.

AneM1365380603
Skrevet

Da skjønner eg ikkje en dritt, nå var det en Torstein som gikk videre.

De to som synger går direkte til finalen. De på de to neste plassene blir samlet i et heat med de andre 3. og 4.-plassene fra tidligere semifinaler. Så møtes de og konkurrerer om et par plasser til.

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Men er ho der dattera til Roald Øyen (han med påskenøttene), eller er det eg som surrer nå ?

Nei ikke si det da! Da detter hele imagen til Roald Øien i grus for meg!! påskenøttene som var så fine!!

Skrevet

De to som synger går direkte til finalen. De på de to neste plassene blir samlet i et heat med de andre 3. og 4.-plassene fra tidligere semifinaler. Så møtes de og konkurrerer om et par plasser til.

Vel det si at han der Torstein (et eller anna) gikk videre sammen med "King of Trolls" (Jølsen) som synger no?

Men han las opp navna til Lene og Ole Ivars og, fra noen konvolutter, gikk de videre til det heatet som du prater om?

Skrevet

Nei ikke si det da! Da detter hele imagen til Roald Øien i grus for meg!! påskenøttene som var så fine!!

Ja nå fikk vel "påskenøttene" til Roald Øien en helt annen betydning....

AneM1365380603
Skrevet

Vel det si at han der Torstein (et eller anna) gikk videre sammen med "King of Trolls" (Jølsen) som synger no?

Men han las opp navna til Lene og Ole Ivars og, fra noen konvolutter, gikk de videre til det heatet som du prater om?

Det stemmer, hvis jeg har forstått det riktig. Trollene og Torstein er i finalen nå, mens Lene Alexandra og Ole Ivars møtes i en ny semifinale med 3. og 4-plassene fra tidligere semifinaler.

Skrevet

Det stemmer, hvis jeg har forstått det riktig. Trollene og Torstein er i finalen nå, mens Lene Alexandra og Ole Ivars møtes i en ny semifinale med 3. og 4-plassene fra tidligere semifinaler.

Ok. Takk for oppklaring, men eg likte ikkje noe av det desverre.

Gjest fnugget
Skrevet

Ja nå fikk vel "påskenøttene" til Roald Øien en helt annen betydning....

Hehe

Skrevet

Jeg sa det da vi satt og så på, at det forbauser meg ikke ett sekund om de trollene går videre...

Men som min kjære sa:"Finnland vant med kostymer for noen år siden, vi har sett det nå, finn på noe nytt!"

Skrevet

Jeg sa det da vi satt og så på, at det forbauser meg ikke ett sekund om de trollene går videre...

Men som min kjære sa:"Finnland vant med kostymer for noen år siden, vi har sett det nå, finn på noe nytt!"

Musikken kunne like gjerne vært framført av Kasakstan eller Kualalumpur også, hadde ingenting med Norge å gjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...