Gå til innhold

*sukk* dalziel/pascoe blir verre og verre

Anbefalte innlegg

Gjest klaymen
Skrevet

Hærrrrlighet! Nå gir jeg opp fredagskrimmen. Detta blir jo bare verre og verre. Minner meg om et par epidoser av Midsommer med "Bergerac". Bare tull jo, med blod og gørr og fullstendig usannsynlige historier. Hva skjer med den trauste "koselige" håndverksmessig gode engelske krimen???

Heldigvis var jeg borte istad, så jeg kan heller se på nytt på nytt på nett-tv. Takk og pris. Jeg gremmes!

Jeg er jo heldig da, som ikke har verre ting å bråke over he he

Skrevet

Hmm... Har ikke fulgt med før. Men denne episoden i kveld var mye gørr og psycho. Ikke typisk britisk god krim. På den annen side er britene svært overtroiske, så at det finnes grupper som dette er ikke usannsynlig, tvert om. Men jeg får vel se siste del nå som jeg har sett første. *grøss*

Og så Grosvold da, huffameg. Det ble en kjedelig fredagskveld. Savner kvalitetene i Skavlan-programmet.

Skrevet

Nytt på nytt var dritkjedelig i kveld (sjøl om eg såg med ett øye og hørte på med ett øre bare), ho nye lyse funker bare ikkje, og gjesten på hennes lag Espen Thoresenhværsågodtakkskalduhaoverogut er rusa på seg sjøl, mens gjesten på Norges "gråeste" mann Knut Nærum sitt lag Taule (Idrettspresidenten eller noe i den duren) viste seg å være Norges "gråeste" dame.

Han i mitten gjorde så godt han kunne for å redde kvelden, men det var desverre omtrent like vanskelig som å slokke brann med bensin. :)

Gjest klaymen
Skrevet

Nytt på nytt var dritkjedelig i kveld (sjøl om eg såg med ett øye og hørte på med ett øre bare), ho nye lyse funker bare ikkje, og gjesten på hennes lag Espen Thoresenhværsågodtakkskalduhaoverogut er rusa på seg sjøl, mens gjesten på Norges "gråeste" mann Knut Nærum sitt lag Taule (Idrettspresidenten eller noe i den duren) viste seg å være Norges "gråeste" dame.

Han i mitten gjorde så godt han kunne for å redde kvelden, men det var desverre omtrent like vanskelig som å slokke brann med bensin. :)

Nå har jeg sett nytt på nytt, og det var ikke så veldig spennende i kveld nei. En får hoppe i seng med boka istedet :-)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Da leier vi Monty phyton : ridder av det runde bord i morgen og får oss noen latterkuler! Noe mer sinnsyk humor vet jeg nesten ikke om faktisk!

Skrevet

Jeg har ikke sett på dem på evigheter og er i grunnen mest rystet over Pascoes forfall. Ærlig talt, var ikke han litt kjekk for ikke så altfor lenge siden? Han ser jo ut som en firkanta gubbe for tusan. Huff, huff og dobbelthuff.

Skrevet

Nå har jeg sett nytt på nytt, og det var ikke så veldig spennende i kveld nei. En får hoppe i seng med boka istedet :-)

Håper boka var god i allefall...?

Skrevet

Da leier vi Monty phyton : ridder av det runde bord i morgen og får oss noen latterkuler! Noe mer sinnsyk humor vet jeg nesten ikke om faktisk!

Monty Phyton er god humor ja.

Eg har nettopp sett en episode av "Pink Panther" filmene, de var ganske morsomme Richard Dreyfus og Peter Sellers også. *ler*

Gjest klaymen
Skrevet

Håper boka var god i allefall...?

Joa, den begynte bra, men akkurat nå er den litt ute og sykler. Men jeg håper den tar seg inn igjen.

Juleoratoriet av Göran Tunström forresten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...