4barns mor-77 Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Noen her som har prøvd det? Erfaringer? Dere som ikke har prøvd, hva tror dere om det? Jeg hadde min andre session i går, og synes det er veldig spennende... Nysgjerrig på andres erfaringer;) 0 Siter
Gjest vet ikke helt hva jeg tror Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Jeg har prøvd det, da min slektning er healer. Jeg hadde problemer med ryggen, og han la hendene sine over ryggen min og jeg kjente en intens varme før jeg sovnet, og jeg følte meg bedre i ryggen etterpå, men smertene kom gradvis tilbake igjen, og jeg er ikke spesielt overrasket over det da.. Men jeg kan jo fortelle at han min slektnings venn hadde en stor skade i den ene foten, og skulle operere dagen etterpå. Han trodde ikke noe på healing og nektet først å la min slektning prøve å gjøre noe, men han ble overtalt til slutt. For å gjøre en lang historie kort; dagen han skulle opereres var alle smertene borte, det ble tatt nye bilder, og skaden var forsvunnet. Jeg klarer ikke heeelt å tro på det selv, men nå kjenner jeg jo disse personene godt, og han ble jo aldri operert og har aldri fått smertene tilbake, men om det var healingen kan jo diskuteres. 0 Siter
4barns mor-77 Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Skrevet 29. januar 2008 Jeg har prøvd det, da min slektning er healer. Jeg hadde problemer med ryggen, og han la hendene sine over ryggen min og jeg kjente en intens varme før jeg sovnet, og jeg følte meg bedre i ryggen etterpå, men smertene kom gradvis tilbake igjen, og jeg er ikke spesielt overrasket over det da.. Men jeg kan jo fortelle at han min slektnings venn hadde en stor skade i den ene foten, og skulle operere dagen etterpå. Han trodde ikke noe på healing og nektet først å la min slektning prøve å gjøre noe, men han ble overtalt til slutt. For å gjøre en lang historie kort; dagen han skulle opereres var alle smertene borte, det ble tatt nye bilder, og skaden var forsvunnet. Jeg klarer ikke heeelt å tro på det selv, men nå kjenner jeg jo disse personene godt, og han ble jo aldri operert og har aldri fått smertene tilbake, men om det var healingen kan jo diskuteres. Så artig;) Jeg skal ikke si at jeg har blitt frisk av mine to sessions, men at jeg merker _noe_ det er det liten tvil om. Og jeg blir like overrasket hver gang... hehe... Skal prøve å ha èn session i uka fremover, og se om det utgjør noen forskjell for formen, annet enn at jeg merker det der og da... Så det blir spennende! 0 Siter
Gjest vet ikke helt hva jeg tror Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Så artig;) Jeg skal ikke si at jeg har blitt frisk av mine to sessions, men at jeg merker _noe_ det er det liten tvil om. Og jeg blir like overrasket hver gang... hehe... Skal prøve å ha èn session i uka fremover, og se om det utgjør noen forskjell for formen, annet enn at jeg merker det der og da... Så det blir spennende! Du får skrive her hvordan det går! Jeg klarer som sagt ikke helt å tro på det, men jeg klarer ikke å utelukke at det kan fungere heller;) Min slektning har noe han kaller for "varme hender" og har vært en del på tv og har tydeligvis healet ganske mange. Det hadde vært spennende å høre om det funker for deg! 0 Siter
4barns mor-77 Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Skrevet 11. februar 2008 Du får skrive her hvordan det går! Jeg klarer som sagt ikke helt å tro på det, men jeg klarer ikke å utelukke at det kan fungere heller;) Min slektning har noe han kaller for "varme hender" og har vært en del på tv og har tydeligvis healet ganske mange. Det hadde vært spennende å høre om det funker for deg! Får komme med en aldri så liten oppdatering da;) Kan kanskje ta det från børjan... Jeg har me. (kronisk utmattelsessyndrom) Og den 9 januar "lurte" svigerinna mi meg til å ringe en kompis av henne som er sjaman, healer og medium. Helt vanlig nummer, ikke noe teletorg-opplegg. Under første sessionen merket jeg at kroppen ble glovarm, på det stedet han berørte akkurat der og da liksom...? Og at musklene begynte å vibrere heftig! Under andre session hadde jeg helt andre reaksjoner. Jeg ble sinnsykt svimmel, kjentes ut som om jeg låg og gynget i senga. Og hjertet banket hardt! Når jeg fortalte at hjertet banket, sa han at: "det må vi gjøre noe med".... Han "la hånden" over hjertet mitt, og det roet seg betraktelig... Helt syk følelse! Etter at vi var ferdige frøs jeg sinnsykt i godt over en time... Spurte ham om dette var vanlig, og da bare lo han og sa at: "jada, det var jeg som gjorde dèt... Jeg ville du skulle slappe av litt lenger!" Og dèt gjorde jeg jo jeg vettu, frøs så fælt at jeg ble liggende fullt påkledd under dyna i godt over en time! hehe... Jeg har slitt veldig mye med søvn problemer opp i gjennom årene, bl.a at jeg sovner, men våkner etter et par timer. Og da er resten av natta ødelagt. Jeg kan også bli liggende uten å få sove i det hele tatt, eller sove 20 timer i døgnet om mulig... Kaotisk! Men... Siden den første sessionen har jeg faktisk sovet hver eneste natt... Hele natta igjennom! Fantastisk! Det er så utrolig godt å våkne om morgenen å skjønne at jeg har SOVET! Nå er det snart 3 uker siden siste session... Dumme, dumme meg som ikke har bedt om session oftere, som jo var planen! I går la jeg meg klokken 22.30 og våknet igjen 01.26... Så nå er det da tydeligvis påàn igjen... Jeg merker forøvrig ingen verdens ting på formen i hverdagen. Like trett og utmattet, smerter... Men bare dèt at jeg fikk sove normalt hjalp liksom litt allikevel om du skjønner? Ja ja... Vi får de nå da... Skal få meg en ny session så fort som overhodet mulig!!! Og nå skal jeg holde det vedlike også... En session i uka! Stakkars Tom! hehe... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.