Gå til innhold

FU: Hårlengde kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

(Inspirert av tråden for noen dager siden, om kvinner med langt hår)

Dere jenter: Hvor langt hår har dere? Hatt mye lengre eller kortere tidligere? Sleng gjerne på en omtrentlig alder.

Selv er jeg 38 år, har hatt hår som rakk halvveis ned på låret (bak). Klipte så håret til midt på ryggen, og har nå endt opp med helt kort.

Har trivdes med alle lengdene, men kjæresten syns jeg tar meg best ut med kort hår.

Enn dere? :o)

Skrevet

Snart 40 år- Håret når til bh'en på ryggen. Klippet meg gradvis kortere for 10 år siden, var helt kort for 8-9 år siden, men har latt det vokse igjen. Lengre enn det er nå ser det ikke ut til å kunne bli rett og slett. Men det er en helt grei lengde. :o)

hidi, the scorpion
Skrevet

44 fjonge år og har nettopp klippet det laaange håret mitt! Det er nå i skulderhøyde og jeg er kjempefornøyd ;) Er blondine av natur og har derfor tynt hår, så det virker litt tykkere nå....(ikke ofte man liker ordet tykk, he, he)!

Skrevet

Snart 40 år- Håret når til bh'en på ryggen. Klippet meg gradvis kortere for 10 år siden, var helt kort for 8-9 år siden, men har latt det vokse igjen. Lengre enn det er nå ser det ikke ut til å kunne bli rett og slett. Men det er en helt grei lengde. :o)

Har du noen lure "sparetips", da? ;-)

Har vurdert å la det bli litt lengre igjen, men ser for meg mange måneder med skikkelig hjemmeklipp-look.

Skrevet

44 fjonge år og har nettopp klippet det laaange håret mitt! Det er nå i skulderhøyde og jeg er kjempefornøyd ;) Er blondine av natur og har derfor tynt hår, så det virker litt tykkere nå....(ikke ofte man liker ordet tykk, he, he)!

Ikke noe positiv klang når det gjelder kropp, nei.

Men om hår og lommebøker, derimot... ;-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Ikke noe positiv klang når det gjelder kropp, nei.

Men om hår og lommebøker, derimot... ;-)

Lommebok, ja, den hadde jeg glemt ;)

Skrevet

Har du noen lure "sparetips", da? ;-)

Har vurdert å la det bli litt lengre igjen, men ser for meg mange måneder med skikkelig hjemmeklipp-look.

*Hehe* Nei, jeg har bare latt det gro jeg. Har lugg da så jeg har klippet luggen hos frisøren med noen mnds mellomrom og så tatt tuppene i hele håret et par ganger i året.

villbringebær
Skrevet

Jeg greier ikke å venne meg til å se meg selv med kort hår... Men lengden på håret mitt bak er blitt kortere og kortere de siste åra. Akkurat nå har jeg oppklippet hår med lengst hår bak, som rekker ca. ned til bh-stroppen. For noen år siden hadde jeg samme frisyre, men da rakk håret bak nesten til midja.

Trives med langt og oppklippet hår :) Jeg er i begynnelsen av 30-åra :)

Skrevet

Har hår ned til bh'en på ryggen, men det er krøllete og dessuten litt klippa opp, så det ser kortere ut. Det er lengre nå enn det har vært på mange år.

Da jeg var gravid med førstemann, hadde jeg nesten helt kort hår. Men så fikk jeg mer krøller etter det første svangerskapet og lot det gro. Har hatt variende lengde, men ikke ordentlig kort, etter det.

Skrevet

Jeg har hatt alt fra ultrakort til hår ned til rumpa, og alle mulige farger og fasonger. Nå er det halvlangt, og jeg trives best med det.

Gjest Angela26
Skrevet

Da jeg var lita, hadde jeg en forferdelig frisyre, takket vaere min mor. Da var det rett-av-pannelugg, oereskjegg, pigg oppaa, og kort....IIIIIkkkkk

Saa sparte jeg til langt haar, og tok permanent. Det kledde jeg ganske godt! Jeg var da rundt 12 aar.

Opplevde etterpaa at haaret skiftet struktur, fra stritt til boelgete.Har ennaa ikke faatt tilbake mitt strie haar!

Jeg har farga og bleika det, stripa haaret, klippt det og spart til langt....

Det jeg har kommet frem til, sammen med frisoerene, er at jeg kler best aa ha litt lengde paa haaret, helst i min opprinnelige haarfarge, som er blondt.

Naa har jeg langt haar, ( og enda litt lengre med extencions). Har min opprinnelige haarfarge med lyse striper i, og trives godt med dette:-)

Gjest sparehår..
Skrevet

*Hehe* Nei, jeg har bare latt det gro jeg. Har lugg da så jeg har klippet luggen hos frisøren med noen mnds mellomrom og så tatt tuppene i hele håret et par ganger i året.

Jeg er 28 og har ca til bhstroppen.

Var hos frisøren i går for å gi opp mitt 3 års spareprosjekt...

Gjett hva?

Hun ga meg spesialtilbud om å sitte hårmodell, så for kr1000 (innkjøpspris ofr ekstensions) kan jeg få hår til baken om jeg vil!

Ennå mer i tvil nå..

Skrevet

Tidligere har jeg hatt mange forskjellige korte frisyrer, i mange ulike farger. Etter at jeg ble voksen har jeg stort sett hatt halvlangt oppklippet hår i min naturlige farge (mørk blond), evt med noen lyse striper i. I fjor ble jeg plutselig lei av det lange håret og klippet meg kort igjen. Og angret umiddelbart, med det resultat at jeg nå har en skrekkelig utvokst frisyre som stort sett kamufleres i en liten hestehale.... Skal til frisøren å få litt førstehjelp nå snart :o)

Mannen foretekker helt klart at jeg har litt lengde på håret, han var riktig misfornøyd da jeg klippet meg sist, hehe.

Skrevet

Jeg er 26år,og har hår til rett over rompa.

Har har langt hår siden ungdoms skolen,men avogtil litt kortere og litt lengre.

Kan ikee se for meg at det noen gang skal bli veldig kort...

Mannen min liker best langt hår. :0)

Skrevet

Jeg er noen og tyve år og har hår til midt på ryggen. Jeg har en del krøller og fall, men retter det ut hver dag.

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har skulderlangt hår som er mellomblondt med lyse striper i. Jeg liker å rufse det litt til.

Skrevet

Da jeg var lita, hadde jeg en forferdelig frisyre, takket vaere min mor. Da var det rett-av-pannelugg, oereskjegg, pigg oppaa, og kort....IIIIIkkkkk

Saa sparte jeg til langt haar, og tok permanent. Det kledde jeg ganske godt! Jeg var da rundt 12 aar.

Opplevde etterpaa at haaret skiftet struktur, fra stritt til boelgete.Har ennaa ikke faatt tilbake mitt strie haar!

Jeg har farga og bleika det, stripa haaret, klippt det og spart til langt....

Det jeg har kommet frem til, sammen med frisoerene, er at jeg kler best aa ha litt lengde paa haaret, helst i min opprinnelige haarfarge, som er blondt.

Naa har jeg langt haar, ( og enda litt lengre med extencions). Har min opprinnelige haarfarge med lyse striper i, og trives godt med dette:-)

''Da var det rett-av-pannelugg, oereskjegg, pigg oppaa, og kort....IIIIIkkkkk''

Du bare MÅ legge ut et bilde av deg med den frisyren! *Vil se* ;o)

Skrevet

Skulderlang hår med lyse striper og noe fall i. Liker å rufse det til i hverdagen, men glatter det ut til fest. Er i begynnelsen av 30 årene.

Gjest Angela26
Skrevet

''Da var det rett-av-pannelugg, oereskjegg, pigg oppaa, og kort....IIIIIkkkkk''

Du bare MÅ legge ut et bilde av deg med den frisyren! *Vil se* ;o)

D e baere laekkert!

Skrevet

derfor?? Er også blondine av natur, men har ganske tykt hår. Dvs tynne hårstrå, men en hel haug av dem;) Trenger ikke å være en selvfølgelig sammenheng der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...