Gjest neve Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Jeg har halvlangt hår, sånn halvveis mellom nakke og bh-stropp. Klarer ikke å bli enig med meg selv om jeg skal ha det langt eller til skuldrene, men jeg trives best med langt. Er 31 år, og har også lurt på hvor lenge man kan ha langt hår. Har lyst hår også, og er redd for å bli tatt for å være "blondine"-blondine som desperat prøver å se evig ung ut..hvis du skjønner;) Har alltid ønsket meg brunt hår, synes det er så flott. 0 Siter
birdie Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 derfor?? Er også blondine av natur, men har ganske tykt hår. Dvs tynne hårstrå, men en hel haug av dem;) Trenger ikke å være en selvfølgelig sammenheng der. Sånn er det med meg og - blond, ikke så tjukke hårstrå men tett av dem, og derfor ikke spesielt "tynt hår". Den gang jeg hadde virkelig langt hår vil jeg absolutt si at det var fyldig. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Akkurat nå er jeg blondine, med hår midt ned på ryggen! Men det skyldes at jeg har på meg en parykk, hehe! Ungene synes jeg ser ut som Hanna Montana *ler* (vi sjekker ut antrekk til karneval) Jeg har hatt kortkort hår, halvlangt og langt. Langt er ikke pent på meg. Har brunt hår med fall, halvlangt. Trives best med litt lengde. 0 Siter
willow Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Har hatt litt forskjellige lengder. På barneskolen/ungdomsskolen var det som regel ned til albuene, så en dag klippet vi bort nesten hele hestehalen og da ble jeg stuck med hår like nedenfor ørene, noe jeg aldri egentlig trivdes med. så en dag gikk jeg med på å klippe meg helt kort (som en del av et styling-show). folk sa jeg så kul ut, men jeg følte meg utrolig uvel. nå har jeg hår til litt nedenfor skuldrene, og synes det er en ganske fin lengde. passer på å klippe/stusse det litt oftere enn før, så jeg ikke ender opp med for kort igjen. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Har hatt litt forskjellige lengder. På barneskolen/ungdomsskolen var det som regel ned til albuene, så en dag klippet vi bort nesten hele hestehalen og da ble jeg stuck med hår like nedenfor ørene, noe jeg aldri egentlig trivdes med. så en dag gikk jeg med på å klippe meg helt kort (som en del av et styling-show). folk sa jeg så kul ut, men jeg følte meg utrolig uvel. nå har jeg hår til litt nedenfor skuldrene, og synes det er en ganske fin lengde. passer på å klippe/stusse det litt oftere enn før, så jeg ikke ender opp med for kort igjen. Jeg forsøkte meg også med kort hår en periode, men det var liksom ikke helt meg. Det er nok best å velge en frisyre som gjør at en føler seg vel. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Jeg har aldri hatt kjempelangt hår. Hadde hår til rett nedenfor skuldrene til jeg ble omtrent 25 år gammel. Deretter ble det bare kortere og kortere Jeg hadde helt kort hår i noen år før jeg for et par år siden fikk lengde på sidene. Nå har jeg en "bob-lignende" sveis. Jeg kler absolutt best å ha relativt kort hår! 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Akkurat nå har jeg forholdsvis kort hår. Har hatt hår til nedenfor skuldrene, men fant ut at jeg passer best med kortere hår :-) 0 Siter
villbringebær Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Jeg har halvlangt hår, sånn halvveis mellom nakke og bh-stropp. Klarer ikke å bli enig med meg selv om jeg skal ha det langt eller til skuldrene, men jeg trives best med langt. Er 31 år, og har også lurt på hvor lenge man kan ha langt hår. Har lyst hår også, og er redd for å bli tatt for å være "blondine"-blondine som desperat prøver å se evig ung ut..hvis du skjønner;) Har alltid ønsket meg brunt hår, synes det er så flott. Da kan du jo med tid og stunder vurdere å enten farge håret brunt og ha det halvlangt, eller klippe håret kort og holde det blondt ;-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 derfor?? Er også blondine av natur, men har ganske tykt hår. Dvs tynne hårstrå, men en hel haug av dem;) Trenger ikke å være en selvfølgelig sammenheng der. Mitt hår er som ditt, mange hårstrå, men hvert hårstrå er tynt. De med færre, men tykkere hårstrå får mer fluffy hår..... 0 Siter
Gjest neve Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Mitt hår er som ditt, mange hårstrå, men hvert hårstrå er tynt. De med færre, men tykkere hårstrå får mer fluffy hår..... Ikke for å være vanskelig, men jeg har mange mange tynne hårstrå, og det er fluffy!, til tider synes jeg det er altfor mye av det;) Mange blonde har også tynt hår, men det er altså ikke en absolutt sammenheng:) 0 Siter
Gjest neve Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Da kan du jo med tid og stunder vurdere å enten farge håret brunt og ha det halvlangt, eller klippe håret kort og holde det blondt ;-) ja skulle gjerne farget det brunt, men er redd for at det blir på meg som så mange andre som skifter hårfarge, at fargene ellers i ansiktet er "laget" for lyst hår, og vil se teit og unaturlig ut med mørkere, eller omvendt. Dessuten er det problemet med etterveksten, og den dagen jeg ikke vil ha det brunt mer. KORT klipper jeg det aldri! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Jeg er 44 og har hår halvveis nedover ryggen. Det forsvinner i morra, men jeg er litt usikker på _hvor_ kort jeg skal ha det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.