Kåre Kruttlapp Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Har en bror i USA og kona skilte seg fra ham og tok med seg barna! Og kontakten oppørte! Han bor i San Diego og har ikke sett ungene sine på nesten 10 år! så sist onsdag sitter han og en kollega og spiser lunch på en havne restaurant! Han legger merke til en ugndomsgjeng som sitter i hjørnet av restauranten og en ung pike på 19 år kommer mot ham! Hei sier hun hva heter du? Min bror blir alldeles stum for der står hans datter og tårene renner fra begge to.....! Er ikke livet vakkert dere? Ble så varm om hjertet da jeg fikk høre dette i dag tidlig! For en fin dag dette skal bli! 0 Siter
Gjest koselig Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Rørenes. Har de ikke holdt kontakten engang ...... ? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Rørenes. Har de ikke holdt kontakten engang ...... ? Det ville ikkje overraske meg mye om det er mora som har sørga for, det er ikkje akkurat uvanlig... 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Skrevet 26. januar 2008 Rørenes. Har de ikke holdt kontakten engang ...... ? Ex kona hans fant en annen fyr mens han var her i norge og besøkte meg! Da han kom tilbake var hun nesten etablert på nytt! Og flyttet til en annen stat! Hun nektet bror kontakt med ungene og han sørget i årevis! Plutselig skjer dette! han har også en yngre datter på 17 og jeg bare knyter meg av lykke her jeg sitter for å få høre mer om gjenforeningen! Mye følelser å sortere for ham men han var en så flink og kjærlig pappa at det er jeg helt sikker på fikser seg! jeg må nå ta med meg min datter over for å hilse på litt senere i år! De er jo mine nieser og jeg har også en datter som er 13 som ikke har sett sine kusiner i det hele tatt! Dette blir morsomt! Livet gir så mange overraskelser! Og så fint å få dele dette med dere! Takk! I dag er jeg så glad! 0 Siter
cizz Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Ex kona hans fant en annen fyr mens han var her i norge og besøkte meg! Da han kom tilbake var hun nesten etablert på nytt! Og flyttet til en annen stat! Hun nektet bror kontakt med ungene og han sørget i årevis! Plutselig skjer dette! han har også en yngre datter på 17 og jeg bare knyter meg av lykke her jeg sitter for å få høre mer om gjenforeningen! Mye følelser å sortere for ham men han var en så flink og kjærlig pappa at det er jeg helt sikker på fikser seg! jeg må nå ta med meg min datter over for å hilse på litt senere i år! De er jo mine nieser og jeg har også en datter som er 13 som ikke har sett sine kusiner i det hele tatt! Dette blir morsomt! Livet gir så mange overraskelser! Og så fint å få dele dette med dere! Takk! I dag er jeg så glad! Her var det mange utropstegn! Men det skjønner jeg godt, var jo en utrolig historie. Håper de virkelig får det til å fungere nå som kontakten er etablert på nytt:-) 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Skrevet 26. januar 2008 Her var det mange utropstegn! Men det skjønner jeg godt, var jo en utrolig historie. Håper de virkelig får det til å fungere nå som kontakten er etablert på nytt:-) Har fått endel kjeft for disse utropstegnene ja. Må skjerpe meg.Men uansett så er jeg så glad på vegne av min bror og barna hans.Han gråt på telefonen i dag tidlig av bare lykke.Gleder meg til å høre mer om gjenforeningen. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Jøss, det er jo sånt man leser om i noveller ) Så koselig! 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Nå slo hjertet mitt noen ekstra salg:o) Det er nesten ikke til å tro at slikt kan skje. 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Skrevet 26. januar 2008 Nå slo hjertet mitt noen ekstra salg:o) Det er nesten ikke til å tro at slikt kan skje. Broder ringte meg god på en "snurr" imorges "ler" og gråt og lo omhverandre! oddsene for at slik skal skje i en millionby som San Diego er små men jaggu skjedde det! Exen hans har jo vært gift 3 ganger etter ham. Hun er amerikansk og skiftet etternavn også så det har ikke vært lett å oppspore dem og han har prøvd det vet jeg! Snakk om flaks.! Jeg kjente jo jenta da hun var liten men etter at broder ble skilt så var det heller ikke lett for meg å gjøre noe.Så nå må det bli USA tur på min datter og meg om en stund når ting har roet seg. Og i disse nett tider med MSN og web cam så bør det nå være enkelt å opprettholde kontakten med familien der borte. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Broder ringte meg god på en "snurr" imorges "ler" og gråt og lo omhverandre! oddsene for at slik skal skje i en millionby som San Diego er små men jaggu skjedde det! Exen hans har jo vært gift 3 ganger etter ham. Hun er amerikansk og skiftet etternavn også så det har ikke vært lett å oppspore dem og han har prøvd det vet jeg! Snakk om flaks.! Jeg kjente jo jenta da hun var liten men etter at broder ble skilt så var det heller ikke lett for meg å gjøre noe.Så nå må det bli USA tur på min datter og meg om en stund når ting har roet seg. Og i disse nett tider med MSN og web cam så bør det nå være enkelt å opprettholde kontakten med familien der borte. Helt fantastisk, og klart dere må reise til Amerika! God tur:o) 0 Siter
Gjest tubbel Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 åguuuuuuuuud så fælt av den dama og så rørende at de fant hverandre til slutt!!! *gråte* 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Så bra!!!!!!!! Jeg ble våt i øyene faktisk. Det må jo være ubeskrivelig godt å få se sine barn igjen. Da blir det vel også tur for å hilse på? Nå som de har blitt så store så vil de nok ikke miste sin far igjen når de endelig fant hverandre. Gledelig lesing. Lykke til da onkel kåre 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Skrevet 27. januar 2008 åguuuuuuuuud så fælt av den dama og så rørende at de fant hverandre til slutt!!! *gråte* Ja jeg er overveldet av følelser idag også! Jeg er så sikker på at det var en "mening" med dette. Min bror har ikke hatt det lett fra han reiste over med sin amerikanske kjæreste i 1988. Han stod last og brast ved sin familie der borte og elsket sin datter og kone.Men som det går i de fleste eksteskap så endret ting seg. Klart det gjør noe med en omsorgsfull mann når exkona forsvinner og tar med seg ungene.Han lengtet seg syk men jobbet og stod på der borte.Han forsøkte å komme tilbake til norge men var blitt amerikanisert og reiste over igjen etter et besøk i gamlelandet og da var de borte. Men det er kontakten mellom de voksne som ligger til grunn for at en forelder føler seg utenfor.Og da kan det gå som i dette tilfelle.Og når man er fra et annet land så er det enda verre. Jeg får frysninger på ryggen når jeg tenker på at denne piken også har lengtet etter pappaen sin og så plutselig er han der foran henne.Så modig gjort å gå frem og spørre.Jeg er sikker på at bena hennes bare bar henne over gulvet og frem til pappaen. Nå gleder jeg meg bare over at vår lille familie igjen begynner å ta form igjen.Broder har jeg alltid elsket men siden vi har vært fra hverandre så lenge så er ting visket ut men han har alltid vært i tankene mine.Barna hans likeså.Nå ser det ut til at 2008 skal bli et flott år! Hurra hurra! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.