Gå til innhold

"Tilfeldigvis" en dødelig dose medisin?

Anbefalte innlegg

Av og til kan man lese om folk som har dødd etter sigende fordi de "slumpa til" å ta en mengde piller som "tilfeldigvis" viste seg å være dødelig.

Jeg lurer på hvor mye som egentlig skal til av piller (smertestillende, sovepiller, ssri, benzo osv. av de vanlige "nervepillene") før et ungt og hovedsaklig friskt menneske dør av det. Det er jo mange som "bare" sover et par dager til tross for at de har bøtta i seg vanvittige mengder piller i forsøk på å ta livet sitt.

Jeg skjønner at man i vanvare kan komme til å ta noen piller for mye (selv om jeg personlig aldri har "slumpet til" å ta et par piller mer enn det jeg hadde tenkt). Men må man ikke innmari masse (20? 50?) for å dø av det?

Poenget mitt er forresten at jeg tenker at det ofte er snakk om selvmord og ikke tilfeldigheter...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...