Gjest Hormon Lise Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Helper Yasminelle for premenstruelle spenninger og hormonproblemer.? Har blitt anbefalt disse av en gynekolog som prevensjon og hormonhjelp. Men er så "gammel at jeg er redd for bivirkninger som blodpropp.Jeg røyker heldigvis ikke,men har hatt et par tilfelle av blodpropp i familien(kusiner i 35 års alderen).Men viss de bare kunne hjelpe,så kanskje verdt og ta sjansen. Eller kanskje noen som har bedre forslag eller erfaring? P.piller er vel farligst under oppstart,hvor lenge er en oppstartstid? Jeg er forresten 47 år. 0 Siter
Morning Glory Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Jeg ville vært svært skeptisk til å bruke p-piller i det hele tatt dersom du har blodpropp i familien. Jeg har inntrykk av at leger ikke tar slikt spesielt alvorlig. Jeg har fått skrevet ut p-piller selv om jeg røyker, har migrene og har hatt depresjoner. Legen spurte ikke om noen av disse tingene. Det virker som at de synes det er veldig praktisk å sette (særlig unge) jenter på p-piller for å forhindre abort... Faren for å få brystkreft av p-piller øker også når du er litt oppe i årene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.