Gjest Greier ikke Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Prøvd å finne skjemaet men får ikke til. Er det noen som kan hjelpe med en link. 0 Siter
Gjest Greier ikke Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Panss skjemaet.. Et verktøy for å vurdere psykisk syke. Er interressert i selve skjemaet. På norsk 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 PANSS er et skjema for å gradere alvorligheten av schizofreni når diagnosen allerede er klar. Det krever betydelig kompetanse å bruke PANSS. 0 Siter
Gjest greier ikke Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 PANSS er et skjema for å gradere alvorligheten av schizofreni når diagnosen allerede er klar. Det krever betydelig kompetanse å bruke PANSS. Beklager at jeg var upresis i min forklaring Finner skjemaet på engelsk, men ikke norsk. Det er sabla irriterende siden jeg er så dårlig i engelsk. 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Panss skjemaet.. Et verktøy for å vurdere psykisk syke. Er interressert i selve skjemaet. På norsk Ok, trodde kanskje det var en skrivefeil her og du var ute etter å søke om nytt pass, serru. 0 Siter
cathlin Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Ok, trodde kanskje det var en skrivefeil her og du var ute etter å søke om nytt pass, serru. Det står for positive and negative symptom scale i forhold til psykose/schizofreni-ting. Sånn ca:-) 0 Siter
Gjest Greier ikke Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Det står for positive and negative symptom scale i forhold til psykose/schizofreni-ting. Sånn ca:-) Stemmer det. Men skulle gjerne funnet skjemaet på norsk og det greier jeg ikke. 0 Siter
cathlin Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Stemmer det. Men skulle gjerne funnet skjemaet på norsk og det greier jeg ikke. Det kan jeg desverre ikke hjelpe deg med. 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Tror ikke du finner det på nettet, men Berg-Larsen R et al. har utgitt en Norsk versjon av PANSS, kanskje du finner den på biblioteket for eksempel? Berg-Larsen R et al. Norsk versjon av PANSS. Copyright (1994) Multi-Health Systems Inc 0 Siter
Gjest greier ikke Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Tror ikke du finner det på nettet, men Berg-Larsen R et al. har utgitt en Norsk versjon av PANSS, kanskje du finner den på biblioteket for eksempel? Berg-Larsen R et al. Norsk versjon av PANSS. Copyright (1994) Multi-Health Systems Inc Takk for tipset, skal prøve det. Lurer på hvorfor det er så superhemmelig at det ikke ligger ute ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.