Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det ikke an å snakke til folk og behandle dem som presumptivt rasjonelle individer i stedet for å innføre forbud mot alt mulig? Fy faen for toskeskap ;)

Skrevet

Går det ikke an å snakke til folk og behandle dem som presumptivt rasjonelle individer i stedet for å innføre forbud mot alt mulig? Fy faen for toskeskap ;)

Du kan nå vel for faen la være å banne i en tråd om banning, det kan da ikkje være så innihelvete vanskelig?

Skrevet

Du kan nå vel for faen la være å banne i en tråd om banning, det kan da ikkje være så innihelvete vanskelig?

Banning om der oppe *peker* og der nede *peker* gir poengene trøkk.

Kjønnsorgansbanning er vulgært og barnslig.

Skrevet

Det virker som et steg tilbake i retning "vaske med såpe-metoden".

Man skal UTVISES for språkbruk, mens mobbing og trakassering kan forstette helt uten slike ord.

Snakk om misforstått pedagogikk!

Sinnsykt.

Gjest Spekepølse
Skrevet

Jeg stiller et stort spørsmål ved om denne formen for raksjon i det hele tatt er lovlig! Har de virkelig lov til dette? Man skulle tro det fantes en grense for når de har lov til å utvise elever.

Skrevet

Det virker som et steg tilbake i retning "vaske med såpe-metoden".

Man skal UTVISES for språkbruk, mens mobbing og trakassering kan forstette helt uten slike ord.

Snakk om misforstått pedagogikk!

Sinnsykt.

''Man skal UTVISES for språkbruk, mens mobbing og trakassering kan forstette helt uten slike ord. ''

Ja det blir ganske så feil dette.Jeg skulle jublet om det var mobbing de brukte denne metoden til. Det var kanskje lærerene selv som skulle utvises? Jeg mener at de muligens har glemt å slå ned på ordbruken slik som de gjorde før i tiden, eller? Kanskje noen på forumet her er lærere og kan si meg imot, håper jo det da.....

Skrevet

:)

Skrevet

Jeg stiller et stort spørsmål ved om denne formen for raksjon i det hele tatt er lovlig! Har de virkelig lov til dette? Man skulle tro det fantes en grense for når de har lov til å utvise elever.

Du sier noe der som jeg også har tenkt på. De vil nok få trøbbel med dette. Jeg ser for meg illsinte foreldre som må dra fra jobb å hente sitt barn fordi h*n har sagt faen.......

Skrevet

Helt enig med deg. Mobbere burde langtidsutvises. Det er jo et mye større problem.

Skolene påstår liksom at de har kontroll på det området, jommen sa jeg smør. Jeg mener mobbing finnes i like stor grad her enda hvertfall.

Skrevet

Jeg skjønner faen meg ikke hvor folk får all denne inni helvetes overjævlige banningen fra!!

Skrevet

Jeg håper i det minste de får en advarsel først, men jeg er enig i at banning er en uting. Jeg banner svært sjelden selv. Sist gang var visst da jeg her om dagen sklei i noe gjørme på vei til bussen og måtte gå hjem og skifte fordi jeg var smurt inn i leire fra topp til tå.

Skrevet

Dessuten synes jeg det er andre ting man heller burde brukt slike reaksjoner på. Mobbing for eksempel, som det nevnes nedover her.

Gjest kari trestakk
Skrevet

Det er flott med slike tiltak. Banning har ikke noe i språket vårt å gjøre. Og det er kjempestygt å høre på andre banner i tide og utide og særlig barn og ungdom. Denne generasjonen hermer etter hverandre også, så når noen banner, så banner flere og flere i gjengen.

Har selv hatt perioder med banning, men tar meg i det for jeg hører selv så stygt det er og totalt unødvendig. Og det er lett å slutte hvis man er litt ops på det.

Det er mye som burde blitt slått hardere ned på i skolen,men dette er et steg i riktig retning.

Og til dere i denne tråden som begynte å banne kun for å vise dere frem i svarene deres, ja det synes jeg vitner om barnslighet. Greit nok at man er uenig, men hallo?..

Skrevet

Jeg håper i det minste de får en advarsel først, men jeg er enig i at banning er en uting. Jeg banner svært sjelden selv. Sist gang var visst da jeg her om dagen sklei i noe gjørme på vei til bussen og måtte gå hjem og skifte fordi jeg var smurt inn i leire fra topp til tå.

''sklei i noe gjørme på vei til bussen og måtte gå hjem og skifte fordi jeg var smurt inn i leire fra topp til tå.''

Huffda!! Ja hvem hadde ikke brukt ord da ;) Håper det gikk fint med deg og magen.

Skrevet

Jeg skjønner faen meg ikke hvor folk får all denne inni helvetes overjævlige banningen fra!!

Gjorde det godt?

Skrevet

Banning om der oppe *peker* og der nede *peker* gir poengene trøkk.

Kjønnsorgansbanning er vulgært og barnslig.

Banning er egentlig oppskrytt og utbrukt, kruttet er gått ut liksom.

Skrevet

''sklei i noe gjørme på vei til bussen og måtte gå hjem og skifte fordi jeg var smurt inn i leire fra topp til tå.''

Huffda!! Ja hvem hadde ikke brukt ord da ;) Håper det gikk fint med deg og magen.

En tykt lag leire er mykt å lande i, så det gikk bra. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...