Koja Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg kan bli litt småkvalm på slutten av en hard treningstime. Hva skyldes det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hvis du selv etter moderat trening føler deg uvel og kvalm så bør du få tatt en helsesjekk hos legen din. Hvis du på den annen side tar deg fullstendig ut for så i etterkant bli kvalm, da begynner det å nærme seg en normal-reaksjon. Hvis så er tilfelle, ta det litt roligere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koja Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Hvis du selv etter moderat trening føler deg uvel og kvalm så bør du få tatt en helsesjekk hos legen din. Hvis du på den annen side tar deg fullstendig ut for så i etterkant bli kvalm, da begynner det å nærme seg en normal-reaksjon. Hvis så er tilfelle, ta det litt roligere. Tusen takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg kan også bli det. For meg hjelper det å få noen mat rett etter trening. Dersom økta er litt lang bruker jeg energidrikk i stedet for vann. Noen ganger er det lavt blodtrykk som gjør meg uvel, så jeg har også alltid med noen peanøtter i bagen. En liten håndfull peanøtter med salt gjør underverker i løpet av noen få minutter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koja Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg kan også bli det. For meg hjelper det å få noen mat rett etter trening. Dersom økta er litt lang bruker jeg energidrikk i stedet for vann. Noen ganger er det lavt blodtrykk som gjør meg uvel, så jeg har også alltid med noen peanøtter i bagen. En liten håndfull peanøtter med salt gjør underverker i løpet av noen få minutter. Takk for gode råd! Skal prøve dem ut! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.