Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Gjest Mvh: XXX

Hei. jeg er en gutt på snart 23 år. Jeg har ingen energi mer og ser ingen mening med livet. Det har vært sånn i 10 år nå. Det eneste jeg har lyst til å gjøre er å dø, men jeg er for svak til og klare det. ender vanligvs bare med og kutte meg i stedet. Jeg synes det blir værre og værre for hver dag som går. Klarer nesten ikke og sove for jeg veit att når jeg våkner så blir det akkurat det samme om igjen. Jeg hater jobben min oxo. Tenker bare på att jeg vil hjem når jeg er der, men når jeg kommer hjem gjør jeg ingen ting. setter meg forann tv'n for da slipper jeg å tenke. det er verst nå på vinter'n men det er utrolg få dager i året jeg faktisk er glad. noen ide på hva jeg burde gjøre? El burde jeg bare fortsette sånn her til jeg blir sterk nok til å avslutte livet. det spiller jo egentlig ingen rolle for noen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/297906-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det du bør gjøre er å komme deg til fastlegen. Det kan hende du har en depresjon, og det finnes det faktisk hjelp for. Uansett trenger du hjelp til å sortere litt i livet ditt, hva er det som gjør at du ikke ønsker å leve lenger? Hva må forandres for at du skal ombestemme deg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...