Gå til innhold

Hva synes dere om...

Anbefalte innlegg

Gjest Astroide
Skrevet

Sats i vei! Jeg var forresten selv 23 da jeg begynte å studere. Pga. barsel mv. tar det nok også seks år før jeg er ferdig.

Jeg? Jeg -har- satsa jeg.....;-)

Skrevet

Jeg? Jeg -har- satsa jeg.....;-)

Beklager, her ble det litt surr. Jeg tordde du var trådstarter.

Gjest Ja selvfølgelig!
Skrevet

23 år er UNGT! De fleste som skifter studium er mye eldre enn det! Selv studerte jeg med ei som skiftet over fra et annet yrke da hun var 48 år - og hadde alltid ønsket seg den utdanningen som hun (og jeg) nå tok.

Skrevet

Hopp på studiet du :-)

Moren min var 58 da hun tok formell utdanning, og ble autorisert regnskapsfører. Har eget regnskapsbyrå nå. Aldri for sent å satse!

Skrevet

Synes det høres lurt ut å finne ut at man har tatt feil, og begynne på noe nytt når man er såpass ung!

Skrevet

Jeg har et 5 års studium bak meg, og til høsten begynner jeg på et 5 årig løp til... Og jeg er 37...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...