bama85 Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Typen skal kjøpe seg mp3-spiller for å ha med seg til syden. Han vil ha minst 4 gb lagringsplass, fm-radio og et stilig design. Den må kunne lades uten å måtte koble den til en pc(som jeg må med min crative zen v plus). Hva anbefaler dere? Jeg prøver å lete, men er vanskelig å finne ut om de kan lades via stikkontakt(med adapter) eller om de må lades via pc. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Kan man ikke kjøpe adapter til å bruke på vanlig strøm til de fleste mp3-spillerne, da? Min gamle Creative hadde både lader for USB og strøm, mens min nye iPod bare har for USB. Men det finnes altså ladere for strømnettet som ekstrautstyr til iPod. 0 Siter
Gjest play4fun Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Det er bare å kjøpe en strømadapter til mp3-spilleren, enten man velger Nano eller Zen. Kan ikke skjønne at utseende skal spille rolle når man velger en spiller?! Zen har radio, svært god lyd, og opptil 8 gb lagringstid - og det til ca 1500,- + 300,- for en lader. Nano ser kanskje bedre ut, men lyden er for lav. Mener å huske at den ikke har radio heller. Jeg hadde satser på Zen plus!! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Det er bare å kjøpe en strømadapter til mp3-spilleren, enten man velger Nano eller Zen. Kan ikke skjønne at utseende skal spille rolle når man velger en spiller?! Zen har radio, svært god lyd, og opptil 8 gb lagringstid - og det til ca 1500,- + 300,- for en lader. Nano ser kanskje bedre ut, men lyden er for lav. Mener å huske at den ikke har radio heller. Jeg hadde satser på Zen plus!! ''Nano ser kanskje bedre ut, men lyden er for lav. Mener å huske at den ikke har radio heller.'' Hva som ser best ut er jo en smakssak uansett. Men som du skriver, iPod nano er ikke noe alternativ om man vil ha radio. Jeg som selv har vært anti iPod må jo bare innrømme at det er noe med det mest geniale jeg har hatt noen gang, navigasjonen er uslåelig. Men .. navigasjonen er jo ikke noe alternativ il radio. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.