Glimtipper Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Har du vurdert å jobbe som Orakel? Betaler det godt? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 What? Ikke noe overmenneske? Er jeg vel!! I know - jeg jobber med det... ''What? Ikke noe overmenneske? Er jeg vel!!'' I så fall kan det jo være _fordi_ du er et overmenneske. ;-) 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Skrevet 28. januar 2008 Betaler det godt? Tviler... Lønn i himmelen vil jeg tro (For de som kommer dit, personlig vil jeg heller til varmen....) 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Skrevet 28. januar 2008 ''What? Ikke noe overmenneske? Er jeg vel!!'' I så fall kan det jo være _fordi_ du er et overmenneske. ;-) Uansett - problematisk nå! Det begynner å ane meg hva det kan skyldes, men må tenke litt mer på det... 0 Siter
Sofline Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 'Når det er sagt, så synes jeg fyren er en dust.'' Overbevis meg da! Alle synes jo det, unntatt meg.... Til og med søstrene hans synes han oppfører seg dårlig/irrasjonelt og umodent. En sånn fyr var jeg også sammen med i sin tid. Han dumpet meg, og i dag skjønner også jeg at han var en dust. Nå har jeg heldigvis funnet meg en som ikke er en dust (bortsett fra når det gjelder bilstoler). :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.