Gjest togli Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Neida, forklaringen var som følger: det er så mange som har klaget på at dynene er for varme, derfor har de nå mindre ull i den enn før. For meg ble at altså for lite, derfor får jeg en ny. ) Håper inderlig den er varmere da! Da skjønner jeg det! Jeg har hatt min dyne i noen år, så jeg har sikkert fått den gamle typen. *lettet* ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Skrevet 28. januar 2008 Da skjønner jeg det! Jeg har hatt min dyne i noen år, så jeg har sikkert fått den gamle typen. *lettet* ;-) Håper den nye jeg får er varmere da...! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Håper den nye jeg får er varmere da...! Satser på det;) Det hender noen ganger at dyna mi blir litt for varm, som f.eks. når det er et par varmegrader på vinteren og gubben ligger tett inntil ;-) Jeg kan da merke om morgenen at jeg er litt fuktig på ryggen, men kjenner det ikke før jeg er ute av senga. Slikt er ekkelt når man har syntetisk dyne :-/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.