Gå til innhold

Hva i svarte blir det neste?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hidi, the scorpion
Skrevet

............ fytti katta...........

Nå er jo ikke mannen dømt, og omstendighetene uklare, men det forundrer meg ikke en plass.... Dessverre:(

Skrevet

Nå er jo ikke mannen dømt, og omstendighetene uklare, men det forundrer meg ikke en plass.... Dessverre:(

Ja... men far til datter.. hmm.. mor til barn er liksom en ting.. (tenker på under fødsel) høres veldig merkelig ut det der,,

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja... men far til datter.. hmm.. mor til barn er liksom en ting.. (tenker på under fødsel) høres veldig merkelig ut det der,,

De tror vel at han har påført henne smitten med viten og vilje....!

Skrevet

De tror vel at han har påført henne smitten med viten og vilje....!

Ja, var det jeg mente.. fra mor til barn kan være en ting men fra far til barn?

Annonse

Skrevet

Det er virkelig opprørende. Eneste måten jeg kan se for meg at denne smitten har blitt gjort på, er enten via seksuell kontakt eller ved blanding av blod gjennom sår. Bisarr verden, fy søren. Hvis han faktisk har gjort dette (det vet vi jo ikke) har han jo ødelagt livet hennes på alle måter.

Persille1365381127
Skrevet

Ja, var det jeg mente.. fra mor til barn kan være en ting men fra far til barn?

Det er da ikke så vanskelig det? Bare å blande litt blod. Vil man så får man til det ganske lett...

hidi, the scorpion
Skrevet

Det er virkelig opprørende. Eneste måten jeg kan se for meg at denne smitten har blitt gjort på, er enten via seksuell kontakt eller ved blanding av blod gjennom sår. Bisarr verden, fy søren. Hvis han faktisk har gjort dette (det vet vi jo ikke) har han jo ødelagt livet hennes på alle måter.

Vi får inderlig håpe at det ikke var med vilje, men tragisk er det jo uansett ;(

Skrevet

Det er da ikke så vanskelig det? Bare å blande litt blod. Vil man så får man til det ganske lett...

Ja, igjen.. det er akkurat det jeg mener... fra mor til barn.. er en "kjent" greie.. men fra far til barn.. det er jo nødt til å bli gjort med vilje.. Mulig jeg ikke har uttrykket meg klart nok;)

Skrevet

Eg vet ikkje.

Kan det smitte om de har drukket av samme glass fks.?

Skrevet

Det er da slett ikke sikkert at han har gjort det med vilje. Hvis han har hatt det en stund uten å vite om det så har han jo ikke tatt noen forholdsregler og kan ha smittet henne den gangen

candyqueen_83
Skrevet

Eg vet ikkje.

nei.

Annonse

hidi, the scorpion
Skrevet

Eg vet ikkje.

Aner ikke! Men han er tiltalt for å ha smittet henne.

Det høres jo alvorlig ut ;(

hidi, the scorpion
Skrevet

Det er da slett ikke sikkert at han har gjort det med vilje. Hvis han har hatt det en stund uten å vite om det så har han jo ikke tatt noen forholdsregler og kan ha smittet henne den gangen

Men han er jo tiltalt for å ha smittet henne!

Håper selvfølgelig at han ikke har gjort det med vilje ;)

Skrevet

Eg vet ikkje.

Det skal mange liter spytt til for at det skal kunne smitte så det er nok ikke det..:)

Skrevet

Eg vet ikkje.

Nei, det smitter ikke sånn.

Skrevet

Eg vet ikkje.

Det er ganske mye Jølsen i deg til tider..

Skrevet

Men han er jo tiltalt for å ha smittet henne!

Håper selvfølgelig at han ikke har gjort det med vilje ;)

For ordens skyld så er han siktet og ikke tiltalt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...