hidi, the scorpion Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=515783 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Skrevet 28. januar 2008 ............ fytti katta........... Nå er jo ikke mannen dømt, og omstendighetene uklare, men det forundrer meg ikke en plass.... Dessverre:( 0 Siter
Gimmick Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Nå er jo ikke mannen dømt, og omstendighetene uklare, men det forundrer meg ikke en plass.... Dessverre:( Ja... men far til datter.. hmm.. mor til barn er liksom en ting.. (tenker på under fødsel) høres veldig merkelig ut det der,, 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Skrevet 28. januar 2008 Ja... men far til datter.. hmm.. mor til barn er liksom en ting.. (tenker på under fødsel) høres veldig merkelig ut det der,, De tror vel at han har påført henne smitten med viten og vilje....! 0 Siter
Gimmick Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 De tror vel at han har påført henne smitten med viten og vilje....! Ja, var det jeg mente.. fra mor til barn kan være en ting men fra far til barn? 0 Siter
Jølsen Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Det er virkelig opprørende. Eneste måten jeg kan se for meg at denne smitten har blitt gjort på, er enten via seksuell kontakt eller ved blanding av blod gjennom sår. Bisarr verden, fy søren. Hvis han faktisk har gjort dette (det vet vi jo ikke) har han jo ødelagt livet hennes på alle måter. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Ja, var det jeg mente.. fra mor til barn kan være en ting men fra far til barn? Det er da ikke så vanskelig det? Bare å blande litt blod. Vil man så får man til det ganske lett... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Skrevet 28. januar 2008 Det er virkelig opprørende. Eneste måten jeg kan se for meg at denne smitten har blitt gjort på, er enten via seksuell kontakt eller ved blanding av blod gjennom sår. Bisarr verden, fy søren. Hvis han faktisk har gjort dette (det vet vi jo ikke) har han jo ødelagt livet hennes på alle måter. Vi får inderlig håpe at det ikke var med vilje, men tragisk er det jo uansett ;( 0 Siter
Gimmick Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Det er da ikke så vanskelig det? Bare å blande litt blod. Vil man så får man til det ganske lett... Ja, igjen.. det er akkurat det jeg mener... fra mor til barn.. er en "kjent" greie.. men fra far til barn.. det er jo nødt til å bli gjort med vilje.. Mulig jeg ikke har uttrykket meg klart nok;) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Eg vet ikkje. Kan det smitte om de har drukket av samme glass fks.? 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Det er da slett ikke sikkert at han har gjort det med vilje. Hvis han har hatt det en stund uten å vite om det så har han jo ikke tatt noen forholdsregler og kan ha smittet henne den gangen 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Eg vet ikkje. Kan det smitte om de har drukket av samme glass fks.? nei. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Skrevet 28. januar 2008 Eg vet ikkje. Kan det smitte om de har drukket av samme glass fks.? Aner ikke! Men han er tiltalt for å ha smittet henne. Det høres jo alvorlig ut ;( 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Skrevet 28. januar 2008 Det er da slett ikke sikkert at han har gjort det med vilje. Hvis han har hatt det en stund uten å vite om det så har han jo ikke tatt noen forholdsregler og kan ha smittet henne den gangen Men han er jo tiltalt for å ha smittet henne! Håper selvfølgelig at han ikke har gjort det med vilje 0 Siter
Gimmick Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Eg vet ikkje. Kan det smitte om de har drukket av samme glass fks.? Det skal mange liter spytt til for at det skal kunne smitte så det er nok ikke det.. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Eg vet ikkje. Kan det smitte om de har drukket av samme glass fks.? Nei, det smitter ikke sånn. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Eg vet ikkje. Kan det smitte om de har drukket av samme glass fks.? Det er ganske mye Jølsen i deg til tider.. 0 Siter
morsan Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Men han er jo tiltalt for å ha smittet henne! Håper selvfølgelig at han ikke har gjort det med vilje For ordens skyld så er han siktet og ikke tiltalt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.