Gå til innhold

Hvor mange heter? Slett den!


hidi, the scorpion

Anbefalte innlegg

Det skal jeg så absolutt gjøre!

Føler meg som født bak en låvedør...;( Er forkjølelese en grei unnskyldning...;)

;-)

Dette er vel neppe medfødte egenskaper for folk flest - selv ikke dem som beskylder andre for å være dumme! ;-)

Jeg har bare kommet til denne erkjennelsen selv over tid:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vjftuyred

I går la jeg merke til et par nick - eller i alle fall ett som ble helt avslørt.

I dag husket jeg hvilket nick det var, men kun etter å ha tenkt meg grundig om.

I morgen er det garantert vekk fra mitt hode ;-)

La merke til det jeg også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teatrika

Jeg synes det er meget foruroligende at det tar hele 4 timer å få slettet slikt som dette.

Det som er foruroligende er at folk er så dumme at de legger ut slik type informasjon om seg selv, og så når man oppdager at man har driti seg ut, legger ansvaret på Webmaster for at det tok så lang tid å slette!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veldig anonym akkurat nå, gitt...

Det som er foruroligende er at folk er så dumme at de legger ut slik type informasjon om seg selv, og så når man oppdager at man har driti seg ut, legger ansvaret på Webmaster for at det tok så lang tid å slette!!!

Morsan la vel ikke ut noe avslørende, så det blir vel litt feil å skyte henne.

Såvidt jeg kan se, har ingen av de som dreit seg ut krevd noe som helst, ei heller ropt og skreket særlig mye.

Og selvfølgelig har du rett i at noen av oss var idioter, men siden det ikke kom fram verken i innlegget til trådstarter eller på SSBs egne sider at man kunne "reversere" var det altså noen av oss som gikk på en smell. Og noen av oss har valgt å trekke oss tilbake.

Det er ikke nødvendig å gni det særlig lenger inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er foruroligende er at folk er så dumme at de legger ut slik type informasjon om seg selv, og så når man oppdager at man har driti seg ut, legger ansvaret på Webmaster for at det tok så lang tid å slette!!!

For noen ufattelig fjerne påstander!

Så lenge webmaster er fullstendig fraværende spiller det fint liten rolle om det som bør slettes er lagt ut pga folks egen dumhet eller om det er noen andre som outer en.

Poenget er at det var umulig å få fatt i webmaster klokka 19 på en helt ordinær mandag, altså midt i kjernetiden for brukerne her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Det som er foruroligende er at folk er så dumme at de legger ut slik type informasjon om seg selv, og så når man oppdager at man har driti seg ut, legger ansvaret på Webmaster for at det tok så lang tid å slette!!!

Alle kan komme til å skrive noe de angrer på, enten om seg selv eller andre. Og så lenge det ikke er mulig å editere egne innlegg på dol, så bør de ha en mye større kapasitet på webmasterne sine enn det som er tilfelle nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...