Gå til innhold

Fotoredigering

Anbefalte innlegg

Gjest digitalkamera
Skrevet

Jeg har lyst til å leke med mine digitale bilder. Photoshop er vel kongen , men akk så dyrt. Finnes det noen billigere alternativer som kan anbefales. Helst på norsk siden jeg skal ha med 10-åringen min i dette spennende prosjektet.

Skrevet

Studenter får kjøpt en mye rimeligere pakke av Adobe-produktene,- du har ikke en student i familien?

Gjest digitalkamera
Skrevet

Studenter får kjøpt en mye rimeligere pakke av Adobe-produktene,- du har ikke en student i familien?

Desverre - kun grunnskolebarn

Skrevet

Desverre - kun grunnskolebarn

PhotoShop Elements er jo en forholdsvis rimelig utgave (underkant av 1000,-)...men den finnes visstnok ikke på norsk...

Men 10-åringen har sikkert ikke vondt av litt engelsk...

Gjest digitalkamera
Skrevet

PhotoShop Elements er jo en forholdsvis rimelig utgave (underkant av 1000,-)...men den finnes visstnok ikke på norsk...

Men 10-åringen har sikkert ikke vondt av litt engelsk...

Nei klart - 10 åringer skal jo også lære engelsk men terskelen for å ta i bruk et nytt program og lære det grundig er nok høyere når programmet er på engelsk.

Gjest Gurojenta
Skrevet

Photoshop Element er et godt altarnativ. Skal man ha et bra program kan det være lurt å legge litt penger i det for å ha et program man kan bruke på sikt også. Jeg har selv bare den vanlige utgaven av Photoshop, men har hørt at Element er et godt alternativ om man ikke skal gjøre avanserte ting.

Finn ut hvordan behovet er først, velg program ut i fra det. Skal man bare endre lysforhold på bilder trenger man ikke noe avansert. Skal man drive med mer avansert behandling er det kjekt å ha et program som er bra på disse tingene.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Her i huset bruker vi Photoshop Elements versjon 6 (som er den siste). Min niåring bruker programmet uten problemer selv om det er på engelsk, han lærer funksjonene på de forskjellige knappene ved å prøve seg frem, og med litt hjelp fra mamma'n når det trengs.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...