Gå til innhold

Magesmerter

jappes

Anbefalte innlegg

hei.Jeg er ei 18år gammel jente som trener regelmessig.Men jeg har fått litt problemer med å trene i det siste.Jeg fikk astma via stille lungebetenelse.Dette var kommet av allergi.Jeg vet ikke alt hva jeg er allergisk mot,men det er typisk pollen,katt,nøtter og slike ting.Men når jeg skal trene får jeg veldig vondt i magen.I venstre side.Smerten kommer fraunder navelen.Jeg skjønner ikke hva det kan være!Har du noen ide eller?

Jeg får også plutselig veldig magesmerter(det er ikke mensensmerter).Jeg kan få det før og etter jeg har gått på do.Kan få det bare sånn uten videre.(men kjenner det spesielt når jeg har trent)Er dette noe jeg kan gjøre med?Hilsen en som har problemer med magen:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

jappes.

Dette synes jeg du skal gå til legen med. Smerter i magen som blir værre ved trening men som klart plager deg mye ellers også, bør taes på litt alvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...