Gjest smalahauet Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg har nå begynt å slanke meg litt. Jeg er ganske smal i ansiktet fra før, men nå som jeg mister litt vekt er det ansiktet man ser det på. Synes jeg ser syk ut. Hvorfor er det slik? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Vi kan (dessverre) ikke velge hvor vi skal gå ned i vekt. Men du mister garantert fett rundt hele kroppen dersom du går ned. Selv skulle jeg gjerne punktslanket lårene litt..... men det går altså ikke an. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjohei Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Vi kan (dessverre) ikke velge hvor vi skal gå ned i vekt. Men du mister garantert fett rundt hele kroppen dersom du går ned. Selv skulle jeg gjerne punktslanket lårene litt..... men det går altså ikke an. Det kan hjelpe å ta styrkeøvelser hjemme på de områdene du ønsker å virke slankere. Tror det har en effekt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det kan hjelpe å ta styrkeøvelser hjemme på de områdene du ønsker å virke slankere. Tror det har en effekt. Trener både styrke og spinning, men det hjelper ikke. Umulig å få bukser som er vide nok i lårene og smale nok i livet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjohei Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Trener både styrke og spinning, men det hjelper ikke. Umulig å få bukser som er vide nok i lårene og smale nok i livet. For mye styrketrening på lår kan forstørre dem kanskje? Tror jeg har hørt noe sånt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 For mye styrketrening på lår kan forstørre dem kanskje? Tror jeg har hørt noe sånt. Du skal ha årevis med målrettet trening for å få store lår. Faste lår derimot, kan du få på kortere tid. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 For mye styrketrening på lår kan forstørre dem kanskje? Tror jeg har hørt noe sånt. Jeg tror nok bare jeg er slik. Har trent styrke en del, men ikke tungt på beina. Det er bare det at fettet hos meg plasserer seg på lårene. Magen derimot har svært lite fett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjohei Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Vi kan (dessverre) ikke velge hvor vi skal gå ned i vekt. Men du mister garantert fett rundt hele kroppen dersom du går ned. Selv skulle jeg gjerne punktslanket lårene litt..... men det går altså ikke an. Har hørt at for å få en symmetrisk kropp kan man trene styrke f.eks. i overkroppen dersom lårene er for store. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.