Gå til innhold

Blir bare smal i ansiktet

Gjest smalahauet

Anbefalte innlegg

Gjest smalahauet

Jeg har nå begynt å slanke meg litt. Jeg er ganske smal i ansiktet fra før, men nå som jeg mister litt vekt er det ansiktet man ser det på. Synes jeg ser syk ut. Hvorfor er det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kan (dessverre) ikke velge hvor vi skal gå ned i vekt. Men du mister garantert fett rundt hele kroppen dersom du går ned.

Selv skulle jeg gjerne punktslanket lårene litt..... men det går altså ikke an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan (dessverre) ikke velge hvor vi skal gå ned i vekt. Men du mister garantert fett rundt hele kroppen dersom du går ned.

Det kan hjelpe å ta styrkeøvelser hjemme på de områdene du ønsker å virke slankere. Tror det har en effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hjelpe å ta styrkeøvelser hjemme på de områdene du ønsker å virke slankere. Tror det har en effekt.

Trener både styrke og spinning, men det hjelper ikke. Umulig å få bukser som er vide nok i lårene og smale nok i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener både styrke og spinning, men det hjelper ikke. Umulig å få bukser som er vide nok i lårene og smale nok i livet.

For mye styrketrening på lår kan forstørre dem kanskje? Tror jeg har hørt noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mye styrketrening på lår kan forstørre dem kanskje? Tror jeg har hørt noe sånt.

Du skal ha årevis med målrettet trening for å få store lår. Faste lår derimot, kan du få på kortere tid. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nok bare jeg er slik. Har trent styrke en del, men ikke tungt på beina. Det er bare det at fettet hos meg plasserer seg på lårene. Magen derimot har svært lite fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at for å få en symmetrisk kropp kan man trene styrke f.eks. i overkroppen dersom lårene er for store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...