Gjest LaSerena Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Studenter får kjøpt en mye rimeligere pakke av Adobe-produktene, jeg trenger Photoshop og er student. Noen som vet hvor mye det vil koste? Har ikke skaffet meg studentbeviset ennå men skjønner at det lønner seg!;-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Hva med å laste ned? Laster du ned virker produktet bare i 30 dager. Om du ikke sikter til piratprogramvare, da. 0 Siter
frosken Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 http://www.studentlisens.no/TradePoint/CategoryBasic?category=4&categoryName=Adobe 0 Siter
ilaria Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Laster du ned virker produktet bare i 30 dager. Om du ikke sikter til piratprogramvare, da. Var nok det jeg siktet til. (hysjda) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Var nok det jeg siktet til. (hysjda) Er ikke noe å hysje for, jeg roper HØYT om jeg hører noen oppfordre til piratkopiering. :-P 0 Siter
Gjest LaSerena Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Laster du ned virker produktet bare i 30 dager. Om du ikke sikter til piratprogramvare, da. Jeg må nok ha noe som varer evig siden jeg kommer til å jobbe med dette etter endte studier! ;-) Må ha fullversjon og ordentlige greier! :-) Takk for link frosken, og takk for svar til dere andre! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.