Gjest Thyra Mathilde Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg er en 45 år gammel kvinne, 1.60 cm høy, veier ca.53 kg. Ønsker å beholde vekten som jeg trives med og unngå "alderstillegget". Lurer på hva er mitt daglige kaloribehov. Lever et relativt stille liv men gjør Yoga og noen styrkeøvelser nesten hver dag. Vurderer å begynne med styrketrenig på helsstudio 2 ganger i uken i løpet av våren. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ecoshapebottle Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Bruk denne siden for aa finne ut hvor mange du trenger per dag. http://www.helsenett.no/index.php?option=com_content&task=view&id=3558&Itemid=55 Du bor bruke den mer noyaktige metoden. Naar du har funnet ut hvor mange du trenger per dag med tanke paa aktivitetsnivaa osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ecoshapebottle Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 jeg skreiv litt uklart paa slutten. men du bruker den noyaktige metoden for aa faa det beste svaret. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.