Gjest ChiengMai Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 AV skrev (På 30.1.2008 den 8.26): Den er jo veldig lett å dreie, da. Kanskje du fyller den for full? Jeg er i hvertfall kjempefornøyd, ingen flere rennende øyne på meg. Og: Nei, den er _ikke_ lett å dreie. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Har noen prøvd den multikvern man kan raspe ost på? Den står på side 11. 0 Siter
....AV Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 ChiengMai skrev (På 30.1.2008 den 16.31): ''Kanskje du fyller den for full?'' Det er også ett av ankepunktene mot hele løkkutteren, den tar knapt en kvart løk før det er mer enn nok for den å jobbe med. Hakker en hel løk for hånd på mindre enn tida kutteren trenger, og i tillegg er det enklere å vaske en kniv enn de knivene i kutteren. Jeg har prøvd den såpass mye at jeg står inne for at jeg syns det er et drittprodukt av første klasse. :-D Jeg liker den :-) Jeg kuttet en stor løk i går. Den gikk på to omganger, da var det litt tungt i starten men det gikk greit. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 AV skrev (På 30.1.2008 den 20.47): Jeg liker den :-) Jeg kuttet en stor løk i går. Den gikk på to omganger, da var det litt tungt i starten men det gikk greit. Er også veldig glad i den. Bruker mye mer løk nå etter jeg kjøpte løkhakkeren. Hakker helt greit en halv løk av gangen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.