Gjest ChiengMai Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Den er jo veldig lett å dreie, da. Kanskje du fyller den for full? Jeg er i hvertfall kjempefornøyd, ingen flere rennende øyne på meg. Og: Nei, den er _ikke_ lett å dreie. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Har noen prøvd den multikvern man kan raspe ost på? Den står på side 11. 0 Siter
....AV Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 ''Kanskje du fyller den for full?'' Det er også ett av ankepunktene mot hele løkkutteren, den tar knapt en kvart løk før det er mer enn nok for den å jobbe med. Hakker en hel løk for hånd på mindre enn tida kutteren trenger, og i tillegg er det enklere å vaske en kniv enn de knivene i kutteren. Jeg har prøvd den såpass mye at jeg står inne for at jeg syns det er et drittprodukt av første klasse. :-D Jeg liker den :-) Jeg kuttet en stor løk i går. Den gikk på to omganger, da var det litt tungt i starten men det gikk greit. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Jeg liker den :-) Jeg kuttet en stor løk i går. Den gikk på to omganger, da var det litt tungt i starten men det gikk greit. Er også veldig glad i den. Bruker mye mer løk nå etter jeg kjøpte løkhakkeren. Hakker helt greit en halv løk av gangen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.