Lillemus Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Du verden, det Ikea-kjøkkenet ditt høres ikke bra ut. Hvem har satt det opp? Er det gammelt, kanskje? Har sett mange nye Ikea-kjøkken som er satt opp av folk som kan det skikkelig, og der er det ikke en glipe. Ikea-kjøkken har kommet seg betraktelig i kvalitet. Kjøkkenet er nytt (2006), men jeg tror egentlig jeg må skylde mest på kjøkkenveggene. ;o) Alikevel er kvaliteten på selve skapene mye bedre i heltreinnredningen på badet enn i sponplate-innredningen fra Ikea. 0 Siter
Gjest Fenrisulven Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Dørene er greie, men det er mellom skapene det er litt gliper. Kan selvfølgelig også skyldes veggene. ) Skylden for glipper mellom skapene tror jeg du må legge på veggene og montøren gitt;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Dørene er greie, men det er mellom skapene det er litt gliper. Kan selvfølgelig også skyldes veggene. ) Det er nok veggene, ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.