pekkaline Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Sakset: "Hveteprodukter: Hvetemel, brød, pasta, pizza, kjeks og andre produkter som har mye hvete i seg blir opptil 50 prosent dyrere. Brødvarer og ferdigpizza kan bli mellom 10 og 15 prosent dyrere. Meieriprodukter: Yoghurt og ost får en prisøkning på mellom 5 og 6 prosent, ifølge Tine." Tenk 50%! Det er ganske brutalt. Jeg tror det blir innkjøp i dag av mel og slikt ja. Enda godt det snakkes om god lønnsøkning! 0 Siter
Gjest jølsa Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 når skjer dette?? det var da voldsomt.har vel noe med prisøkning på råvarer i resten av verden da vil jeg tro? blir å handle inn diverse før økningen her også. :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Skrevet 31. januar 2008 når skjer dette?? det var da voldsomt.har vel noe med prisøkning på råvarer i resten av verden da vil jeg tro? blir å handle inn diverse før økningen her også. :-) Noe øker allerede fra 1.februar. kjøpte 2kg mel, og tre bokser mais og to pakker spaghetti hehe. Ikke akkurat hamstring men 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.