Lillemus Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Så var det på tide med ukas treningsrapport igjen da, disse rapportene får i alle fall meg til å yte litt ekstra og til å komme meg opp fra godstolen selv om jeg egentlig ikke har lyst i utgangspunktet. ) Lørdag: 10 km skitur Søndag: 10 km skitur Mandag: 30 min trimsykkel + 45 min øvelser, mest for rumpe og lår, med og uten vekter (Kari Jaquesson har kommet med ny bok med masse øvelser for å stramme opp rumpe og lår!) Onsdag: 35 min løpetur, litt tungt føre så jeg brukte lengre tid på strekningen enn vanlig Torsdag: 15 min trimsykkel + 30 min øvelser for rumpe og lår Fornøyd med ukas treningsinnsats! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 fredag 16475 steg lørdag 30138 og 50 situps søndag 6816 steg mandag 10609 steg tirsdag 23449 steg onsdag 20132 steg torsdag 15084 steg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Her var det tynt befolket! Lørdag var jeg ikke helt i form, lett forkjølet og litt sår i halsen. Men tok en rolig løpetur på flat vei, ca. 3 km. Den, og den friske lufta, samt hvile og kjærlighet resten av dagen, gjorde underverker, og neste morgen var alle tegn til sykdom som blåst bort. Søndag: 5.5 km løpetur med et ekstra drag opp og ned bakker. Tirsdag: 5 km løpetur i samme løype som tirsdag, men uten ekstrasløyfe. Torsdag: som tirsdag. Fint vinterføre og ikke glatt å løpe. Div. øvelser hjemme på gulvet i ca. 30 minutter etter hver løpetur. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisabeth Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Her har det vært glatt den siste uka, og til dels dårlig vær. En løpetur 5 km En løpetur 35-40 min inkl intervall Familiedag i slalombakken (ikke så mye trim , mest kos) Gåtur 30 min 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Denne uka føler jeg at jeg har vært sløv. Dette fordi jeg ikke har gått mine nesten daglige 30 minutts turer. I stedet har jeg: Dag 1: 1 time rask gange dag 2: 1 time aerobics Dag 3 30 min time styrke Føles ut som jeg har gjort "ingenting". :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurvfemor Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 fredag 16475 steg lørdag 30138 og 50 situps søndag 6816 steg mandag 10609 steg tirsdag 23449 steg onsdag 20132 steg torsdag 15084 steg Torsdag: 2 timer spinning Fredag: 2 timer spinning Lørdag: 2 timer spinning, 2 timer tur Søndag: 1 time spinning, 1 time tur Mandag: 2 timer spinning Tirsdag: 1 time spinning Onsdag: 2 timer spinning Torsdag: 2 timer spinning 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Du er kjempeflink. Fredag 60 min spinning. Lørdag en lang gåtur. Ca. 1 1/2 time. Mandag 90 minutters spinning. Onsdag 30 minutter gåtur. Altså 2 skikkelige treningspass. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingemanns kjære Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Fredag i forrige uke: En times gåtur. Lørdag: som over. Søndag: to ganger 30 min gåtur. Mandag: en halv times sykkeltur. Onsdag: En halv times sykkeltur. 1.5 timer kondisjon og styrketrening. Torsdag: Som over. Fredag: En halv times gåtur. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg er ikke fornøyd denne uka. Orker ikke trimme de dagene jeg har nattevakt. Orker bare ikke. Mandag: 10 knebøy, 30 min på trimsykkel Tirsdag: 30 min sykkel Onsdag: 30 situps 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ei som ikke er verdt noe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Du er virkelig en inspirasjon for meg. Jeg har lest på DOL siden 98 og har på en måte blitt "kjent" med deg. Har t.o.m sett et bilde av deg! Jeg ville bare si at dine innlegg har gitt meg masse. Tusen takk. Og nå har du også inspirert meg til å begynne å trene Du tenker kanskje ikke på det, og det er sikkert ikke hensikten med innleggene dine heller. Men du inspirerer. Kan Lillemus, kan jeg også! Klem fra en voksen jente som ønsker deg alt godt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Du er virkelig en inspirasjon for meg. Jeg har lest på DOL siden 98 og har på en måte blitt "kjent" med deg. Har t.o.m sett et bilde av deg! Jeg ville bare si at dine innlegg har gitt meg masse. Tusen takk. Og nå har du også inspirert meg til å begynne å trene Du tenker kanskje ikke på det, og det er sikkert ikke hensikten med innleggene dine heller. Men du inspirerer. Kan Lillemus, kan jeg også! Klem fra en voksen jente som ønsker deg alt godt! Så gøy! Det er jo kjempemorsomt om jeg kan inspirer noen til noe som helst! ))) Men skift nick da - du er da verdt masse! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 En time bassengtrening, og søndag gikk jeg 3 timer på ski inkludert et hodestups fall. Har blitt kjent med enkelte lårmuskler på en helt ny måte i dag. Og nakken ikke minst. Men jeg har ikke vondt av det:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Nå kjenner jeg det er i overkant travelt, og jeg får trent alt for lite. Forrige uke: mandag 5.5 km joggetur. Var på storbyferie torsdag til mandag, så denne uken begynner ikke særlig bra heller.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pås Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Og jeg løper og løper... Forrige uke: Lørdag/søndag: 16 km på ski Mandag: 14 km (løp) Tirsdag: 8 km Onsdag: 15 km Torsdag: Fri Fredag: 30 km Lørdag: 8 km Søndag: Fri Men vekten står stille... Jeg slanker meg egentlig ikke, men hadde vært greit å ha LITT mindre å dra på når jeg skal løpe maraton. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.