Trønderpia Skrevet 15. juni 2001 Del Skrevet 15. juni 2001 I høst, nærmere bestemt oktober var jeg uheldig og tråkket over. Legen sa det at jeg hadde røket leddbåndet, yttersiden av ankelen. Jeg gikk på krykker i 2 uker etterpå. Håpet alt var bra og begynte og trene igjenn, jeg trener ballett og er veldig avhengig av bena ! Jeg klarte ikke å pointe foten, heller ikke å stå i tåskoene. Jeg begynte med fysikalsk behandling etter det.(Fysioterapauten min sier jeg har en positiv skuff test, hva er det?) Har trent både balanse og styrke i bena. Jeg klarer nå dette, men jeg tråkker fremdeles over og har mye vondt i foten, noe som hemmer meg mye i treningen. Nå står det en operasjon for døren, noe som jeg helst ville ha sluppet. Det jeg lurer på er hvor lang tid vil det ta før jeg kan begynne å bruke foten til dans igjenn. Er det stor mulighet for at jeg ikke kan danse mer etter dette. Er det noe jeg kan gjøre for å forhindre denne operasjonen ? Vennlig hilsen Lene !! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 20. juni 2001 Del Skrevet 20. juni 2001 Hei, hvis leddbåndet er røket, er det lite annet å gjøre enn å operere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.