Gjest mikkeline12 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hei! Jeg er ei jente på 34 år som er skikkelig hypokonder. Tror jeg i tillegg begynner å bli ganske deprimert. Har vært på hypokonderklinikken i Bergen uten veldig bra resultat. Nettopp begynt hos kognitiv psykolog nå og skal gå der fast en gang i uka. Men ting er så tøft at jeg vurderer medisiner i tillegg en periode for kanskje å kunne komme meg litt. Har tidligere prøvd Cipralex, men måtte slutte etter 2 mnd pga voldsomme bivirkninger som aldri ble bedre. HVa slags medisin burde jeg prøve? Er redd for å prøve noe egentlig siden jeg ble så dårlig sist - men føler virkelig at jeg trenger noe nå. Har hørt om Wellbutrin, som har helt andre virkestoffer. Kan det være noe for meg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/298560-nhd-ang-hypokonderi-depresjon-og-medisin/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.