Gå til innhold

I dag begynte jeg!

Gjest et nytt liv!

Anbefalte innlegg

Gjest et nytt liv!

Har akkurat vært på en prøvetime hos friskis og svettis. Nå har jeg dusjet og sitter med god samvittighet. Det var gøy å trene aerobic igjen, lenge siden sist.

Nå gjelder det å være flink til å fortsette da!

Føler meg litt egoistisk, når jeg leverer minstemann på 2 år hos dagmama to dager i uka for at jeg skal få trene og gjøre diverse ting. Er jo sammen med ham de andre dagene i uka. Veldig deilig å trene på dagtid også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest et nytt liv!

Høres herlig ut! Viktig å få tid til å ta vare på seg selv, det får ikke jeg for tiden :/.

Må si jeg beundrer de som jobber fullt, har barn og i tillegg får tid til å trene. Beundringsverdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Må si jeg beundrer de som jobber fullt, har barn og i tillegg får tid til å trene. Beundringsverdig!

Enig i det. Jobber (mer enn) fullt og har mann som jobber mer, og to små barn som skal hentes og leveres ulike steder...

Får trent minimalt for tiden, litt lettere på sommeren når det er lenge lyst. Og det kommer "bedre" tider, hva gjelder trening i hvertfall :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke egentlig det er så beundringsverdig at folk får tid til å trene i tillegg til barn, jobb etc.

Vet hvordan en bekjent av meg fikk til den tiden der,- jo hun hentet aldri sønnen på trening, han fikk sitte på med dem som kjørte ellers (ingen fast avtale), som regel oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minstemann koser seg nok hos dagmamman der han sikkert leker med andre unger og du er på trening og henter overskudd og tar vare på kroppen din så du holder deg friskere! To fluer i en smekk og ingen grunn til dårlig samvittighet i det hele tatt! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...