Gjest et nytt liv! Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Har akkurat vært på en prøvetime hos friskis og svettis. Nå har jeg dusjet og sitter med god samvittighet. Det var gøy å trene aerobic igjen, lenge siden sist. Nå gjelder det å være flink til å fortsette da! Føler meg litt egoistisk, når jeg leverer minstemann på 2 år hos dagmama to dager i uka for at jeg skal få trene og gjøre diverse ting. Er jo sammen med ham de andre dagene i uka. Veldig deilig å trene på dagtid også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Høres herlig ut! Viktig å få tid til å ta vare på seg selv, det får ikke jeg for tiden :/. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest et nytt liv! Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Høres herlig ut! Viktig å få tid til å ta vare på seg selv, det får ikke jeg for tiden :/. Må si jeg beundrer de som jobber fullt, har barn og i tillegg får tid til å trene. Beundringsverdig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Må si jeg beundrer de som jobber fullt, har barn og i tillegg får tid til å trene. Beundringsverdig! Enig i det. Jobber (mer enn) fullt og har mann som jobber mer, og to små barn som skal hentes og leveres ulike steder... Får trent minimalt for tiden, litt lettere på sommeren når det er lenge lyst. Og det kommer "bedre" tider, hva gjelder trening i hvertfall :-). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Må si jeg beundrer de som jobber fullt, har barn og i tillegg får tid til å trene. Beundringsverdig! Synes ikke egentlig det er så beundringsverdig at folk får tid til å trene i tillegg til barn, jobb etc. Vet hvordan en bekjent av meg fikk til den tiden der,- jo hun hentet aldri sønnen på trening, han fikk sitte på med dem som kjørte ellers (ingen fast avtale), som regel oss. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Må si jeg beundrer de som jobber fullt, har barn og i tillegg får tid til å trene. Beundringsverdig! Minstemann koser seg nok hos dagmamman der han sikkert leker med andre unger og du er på trening og henter overskudd og tar vare på kroppen din så du holder deg friskere! To fluer i en smekk og ingen grunn til dårlig samvittighet i det hele tatt! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.