annegunn Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Andre, tredje og fjerde tå, fra stortåa. Og så lilletå. Du skulle vært matematiker, birdie! 0 Siter
annegunn Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Jeg har igrunnen ikke så personlig forhold til tærne mine. Jentungens tær heter noe i samme dur som nevnt nedover, men der har det vært en farfar med i bildet, jeg var tydeligvis ikke helt tilstedeværende ved dåpen. 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Skrevet 5. februar 2008 Nei, jeg tenkte mer på "ordentlige norske navn". De har det?? Kan ikke akkurat si at jeg erindrer å ha hørt det noen gang, men....................... tror ikke de har det faktisk... 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Skrevet 5. februar 2008 Ja, det er morsomt å se! Men det er visst bare jeg her på dol som har lært at lilletåa er Tirill. Sikkert like greit, for jeg har forundret meg over de som har gitt døtrene sine navnet Tirill, at de ikke ville være redde for at de skulle bli ertet med å være en tå ;-) haha, du får sagt det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.