Gå til innhold

To ting angående Hoodia

Gjest Sciloh

Anbefalte innlegg

Nettopp bestilt Hoodia fra Sverige.....noen som vet om det er lov?? Hvis ikke må jeg bare avbestille....

Og så lurer jeg på om noen av dere har prøvd hoodia og om dere hadde effekt av den??

Takk for svar! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bestilte også fra Sverige, og det gikk helt fint... :) Var litt bekymret for at det var ulovlig og ble stoppet i tollen, men det kom fram...!

Har dessverre ikke fått testet det ut skikkelig enda, så jeg kan ikke si om det har noen virkning... Men syntes ikke jeg ble mindre sulten når jeg såvidt prøvde det altså... Men som sagt, så har jeg ikke fått testet det ut skikkelig enda... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte også fra Sverige, og det gikk helt fint... :) Var litt bekymret for at det var ulovlig og ble stoppet i tollen, men det kom fram...!

Har dessverre ikke fått testet det ut skikkelig enda, så jeg kan ikke si om det har noen virkning... Men syntes ikke jeg ble mindre sulten når jeg såvidt prøvde det altså... Men som sagt, så har jeg ikke fått testet det ut skikkelig enda... :)

OK, så du bestilte det fra Sverige du og :)

Men det er vel bare medisiner som står på narkolista som er ulovlig å importere, eller? Vanskelig å sjekke ut...

Vurdert å avbestille, men kan liksom ikke la det være uprøvd ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant denne siden, kan sjekke her om det er lovlig. Ser ut som det er lov å innføre Hoodia via EØS - land :o)

http://www.slk.no/templates/InterPage____57488.aspx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, så du bestilte det fra Sverige du og :)

Men det er vel bare medisiner som står på narkolista som er ulovlig å importere, eller? Vanskelig å sjekke ut...

Vurdert å avbestille, men kan liksom ikke la det være uprøvd ;o)

Er vel en del alternative produkter som er fullt lovlige i andre land, men som er forbudt her... Dette gjelder jo bl.a. ting som inneholder ephidrin...

Litt skummelt å kjøpe på nettet, og så kanskje få trøbbel for det etterpå da - husker den saken på tv2 hjelper deg...! Men Hoodia er tydeligvis ufarlige saker... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...