Gå til innhold

Clinton, Osama eller McCain?

Anbefalte innlegg

random1365380890
Skrevet

Lurer på hvem dere ville stemt på, eventuelt om det er noen av de andre?

Spennende å følge med cirkuset i USA :-)

Ville stemt Clinton, uten tvil!

Skrevet

Jeg er litt usikker. Kanskje Obama. Det viktigste er uansett at det blir en demokrat denne gangen! :)

Skrevet

Heia Clinton! :o) Og du, - han heter OBAMA, hehe.

Skrevet

Osama (Bin Laden) for president!? ;)

hahaha, jeg fikk det ikke helt til å stemme jeg heller;o)

random1365380890
Skrevet

Heia Clinton! :o) Og du, - han heter OBAMA, hehe.

Vet det da, prøvde å være litt morsom da vettu :P

Mange amerikanere er skeptiske til han fordi det ligner på Osama, og at tror han stammer fra muslimer, litt av noen folk ;-)

Skrevet

Nå heter han Obama da...

For meg er det i grunnen det samme om det blir Hillary eller Barak - bare det ikke blir nok en republikaner.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Nå heter han Obama da...

For meg er det i grunnen det samme om det blir Hillary eller Barak - bare det ikke blir nok en republikaner.

''bare det ikke blir nok en republikaner.''

Pleier det ikke være 8 år med republikaner (sida det ser ut til å være mer regel enn unntak at presidenten blir gjenvalgt) og så 8 år med demokrat før det blir 8 nye år med republikaner? Så da er det jo demokratenes tur. :-)

Skrevet

''bare det ikke blir nok en republikaner.''

Pleier det ikke være 8 år med republikaner (sida det ser ut til å være mer regel enn unntak at presidenten blir gjenvalgt) og så 8 år med demokrat før det blir 8 nye år med republikaner? Så da er det jo demokratenes tur. :-)

Tja, det har jo skjedd endel i det siste i alle all :)

Uansett er jeg utrolig glad for at "MAD-figuren" fra Texas ikke kan fortsette...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Tja, det har jo skjedd endel i det siste i alle all :)

Uansett er jeg utrolig glad for at "MAD-figuren" fra Texas ikke kan fortsette...

Det tror jeg mange er glad for. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...