random1365380890 Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Lurer på hvem dere ville stemt på, eventuelt om det er noen av de andre? Spennende å følge med cirkuset i USA :-) Ville stemt Clinton, uten tvil! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Osama (Bin Laden) for president!? 0 Siter
Gjest hoppla Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Jeg er litt usikker. Kanskje Obama. Det viktigste er uansett at det blir en demokrat denne gangen! 0 Siter
filiokus81 Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Heia Clinton! ) Og du, - han heter OBAMA, hehe. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Osama (Bin Laden) for president!? hahaha, jeg fikk det ikke helt til å stemme jeg heller;o) 0 Siter
random1365380890 Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Skrevet 6. februar 2008 Heia Clinton! ) Og du, - han heter OBAMA, hehe. Vet det da, prøvde å være litt morsom da vettu Mange amerikanere er skeptiske til han fordi det ligner på Osama, og at tror han stammer fra muslimer, litt av noen folk ;-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Nå heter han Obama da... For meg er det i grunnen det samme om det blir Hillary eller Barak - bare det ikke blir nok en republikaner. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Nå heter han Obama da... For meg er det i grunnen det samme om det blir Hillary eller Barak - bare det ikke blir nok en republikaner. ''bare det ikke blir nok en republikaner.'' Pleier det ikke være 8 år med republikaner (sida det ser ut til å være mer regel enn unntak at presidenten blir gjenvalgt) og så 8 år med demokrat før det blir 8 nye år med republikaner? Så da er det jo demokratenes tur. :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 ''bare det ikke blir nok en republikaner.'' Pleier det ikke være 8 år med republikaner (sida det ser ut til å være mer regel enn unntak at presidenten blir gjenvalgt) og så 8 år med demokrat før det blir 8 nye år med republikaner? Så da er det jo demokratenes tur. :-) Tja, det har jo skjedd endel i det siste i alle all Uansett er jeg utrolig glad for at "MAD-figuren" fra Texas ikke kan fortsette... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Tja, det har jo skjedd endel i det siste i alle all Uansett er jeg utrolig glad for at "MAD-figuren" fra Texas ikke kan fortsette... Det tror jeg mange er glad for. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.