Gå til innhold

Hvilken parfyme bruker dere damer?

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Sant?

Merkelig dette med lukter, jeg kan kjenne en god parfyme på andre, men den stinker på meg selv...

Jeg går ut fra at de som bruker den ikke lukter de selv i og med at de dynker seg med den:p Stod i kassakøen for et par uker sida og holdt på å svime av, for dama bak stinka av jean paul :o)

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

5

• Soulshine

4

• AneM1365380603

3

• pekkaline

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg går ut fra at de som bruker den ikke lukter de selv i og med at de dynker seg med den:p Stod i kassakøen for et par uker sida og holdt på å svime av, for dama bak stinka av jean paul :o)

Får ike håpe det var meg da! ;0)

Skrevet

Jeg har de siste par årene brukt CalvinKlein-Eternity Moment

candyqueen_83
Skrevet

Får ike håpe det var meg da! ;0)

Hvis du bor rundt Lørenskog så var det kanskje deg :o)

Skrevet

Hvis du bor rundt Lørenskog så var det kanskje deg :o)

Nope :0)

Men jeg har vært der faktisk! :0)

Hentet hund der.

candyqueen_83
Skrevet

Nope :0)

Men jeg har vært der faktisk! :0)

Hentet hund der.

Hehe,da var det ikke deg :o) Men den lukta er ganske fremtredende da, så man kjenner duften fort.

Den lukter veldig godt i små doser, brukte den selv før.

Annonse

Skrevet

Hehe,da var det ikke deg :o) Men den lukta er ganske fremtredende da, så man kjenner duften fort.

Den lukter veldig godt i små doser, brukte den selv før.

Skal huske det, ikke spraye for mye på...

Tror nemlig jeg tar litt godt i.. ;0)

Gjest Angela26
Skrevet

Skal bare sjekke noe....♥

nei d gikk ikke...

Skrevet

Har visst fastnet på D&G ser jeg nå :)

Varierer mellom Light Blue (hverdags), The One (kveld) og Feminine (dag/kveld). I tillegg har jeg en nyyyydelig en som brukes til fest e.l. (litt tyngre) fra Narciso Roderiques -For Her .

Glad i godlukt! :)

Mvh

Gjest Gurojenta
Skrevet

Jeg har en 7-8 parfymer jeg varierer med, en av de jeg aldri blir lei er Carolina Herrera 212, den er lett og frisk.

Skrevet

Jeg bruker Prada (rosa), Chance fra Chanel og av og til Midnigth Poison fra Dior!

mvh

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg bruker Prada (rosa), Chance fra Chanel og av og til Midnigth Poison fra Dior!

mvh

Vi liker visst litt av det samme :-)

Men for tiden er jeg på grønne Pradaen.

Annonse

Skrevet

Armani - Diamonds

Hugo Boss - Femme

Og Burberry - London :)

Skrevet

Vi liker visst litt av det samme :-)

Men for tiden er jeg på grønne Pradaen.

Jeg bruker nå den tredje el. fjerde flakongen med Prada, sjelden jeg liker en parfyme SÅ godt! Chance er den andre, men Dior er fremdeles den første, jeg synes den er LITT tung og veldig "kveldsaktig"!

mvh

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg bruker nå den tredje el. fjerde flakongen med Prada, sjelden jeg liker en parfyme SÅ godt! Chance er den andre, men Dior er fremdeles den første, jeg synes den er LITT tung og veldig "kveldsaktig"!

mvh

Liker også den grønne Prada'en veldig godt, eneste jeg ikke liker er at den er så "utvannet", og at det må flere dusjer til for at duften i det hele tatt merkes. Så flasken går fort :/.

Gjest Angela26
Skrevet

Armani - Diamonds

Hugo Boss - Femme

Og Burberry - London :)

Denne Armani - Diamonds har jeg ogsaa. Den er god, men jeg synes den lukter for lite:-)

Skrevet

Denne Armani - Diamonds har jeg ogsaa. Den er god, men jeg synes den lukter for lite:-)

Jeg er enig med deg i nettopp det og derfor liker jeg den så godt. Jeg er ikke spesielt glad i sterke dufter :) Og tilbakemeldinger fra andre - tyder i hvertfall på at de kjenner den, og synes den lukter godt :) Jeg har ofte litt i håret, på undersiden også jeg da :)

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg er enig med deg i nettopp det og derfor liker jeg den så godt. Jeg er ikke spesielt glad i sterke dufter :) Og tilbakemeldinger fra andre - tyder i hvertfall på at de kjenner den, og synes den lukter godt :) Jeg har ofte litt i håret, på undersiden også jeg da :)

Jeg sprayer som en gal overalt jeg, naar jeg bruker denne. Men den lukter bare svaaaaaakt...:-) Jeg liker duften litt kraftigere, men er enig i at den er god :-)

Skrevet

Jeg sprayer som en gal overalt jeg, naar jeg bruker denne. Men den lukter bare svaaaaaakt...:-) Jeg liker duften litt kraftigere, men er enig i at den er god :-)

Det sies jo at du har valgt riktig parfyme når du ikke selv kjenner så mye til duften :)

Men høres jo ut som om det blir dyrt for deg med Diamonds - hvis det må slik vill spraying til :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...