Gjest Angela26 Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Det sies jo at du har valgt riktig parfyme når du ikke selv kjenner så mye til duften Men høres jo ut som om det blir dyrt for deg med Diamonds - hvis det må slik vill spraying til Hehe, ja det spoers! :-) Hvor mye koster den i Norge? her betalte jeg rundt 400-500 kr for den (50-60 euro) 0 Siter
Soulshine Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Hehe, ja det spoers! :-) Hvor mye koster den i Norge? her betalte jeg rundt 400-500 kr for den (50-60 euro) Jeg betalte 435,- i Sverige. Den ligger nok rundt det samme her i Norge også 0 Siter
Elbereth Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Jeg bruker Flower by Kenzo..... tror det er det den heter. Det er bilde av en Papav/Valmue på flasken. Den bruker jeg både til hverdags og fest. Det er jo sånn jeg lukter ;-D Den har jeg også, men har ikke brukt den på år og dag. Den er god, men litt "mektig", synes nå jeg 0 Siter
Elbereth Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Estée Lauders "Beyond Paradise". Helt uovertruffen - til _meg_ i alle fall http://www.esteelauder.com/templates/products/sp_nonshaded.tmpl?CATEGORY_ID=CATEGORY6834&PRODUCT_ID=PROD5014 Ellers bruker jeg Giorgio Beverly Hills, har hatt den i "århundrer", blir ikke lei den heller 0 Siter
Gjest Blikkboks Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Den har jeg også, men har ikke brukt den på år og dag. Den er god, men litt "mektig", synes nå jeg Jeg er nok en mekig dame ;-D Det er faktisk en av di få parfymer jeg kler. Den kjenner jeg overhode ikke lukten av, og det sies jo at da er det akuratt perfekt parfyme. Jeg får utrolig ofte skryt av den. Svigermoren min prøvde den, og mannen min kunne ikke skjønne at det var den samme parfymen. Pussig i grunn. Jeg kler overhode ikke "søte" parfymer. Og smaken er som baken. Delt:o) 0 Siter
meg__123! Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 jeg bruker amor amor, paris hilton, escada, og andre jeg ikke husker navnet på 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.