Gjest høyde og vekt.. Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Lurer litt på høyde og vekten deres.. Jeg er ca 170 og 67 kg (fikk barn nr. 2 for 5 mnd. siden, så nå skal ALLE ekstra kg. bort....) Hva er deres beste tips om å få bort kg..? Turgåing, mye trening, diett??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vekt og høyde.. Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg synes alle her inne er så tynne... Jeg er 1.65 høy og 78 kilo. Jeg har hørt at hvis man skal ned i vekt, må man bruke mer energi enn man inntar. Altså enten spise mindre eller trene mer. En kombinasjon gjør selvfølgelig at prosessen går raskere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 164 høy og 57-58 kilo. Det skal generelt veldig mye trening til for å forbrenne en vesentlig mengde kalorier. Men treningen er viktig for at kroppen skal holde seg fast, og at du skal få fler muskler som i framtiden forbrenner litt mer kalorier hver dag. Så du må ta det via maten. Spis grønnere og grovere. Husk å spise mange nok passe små måltider for å øke forbrenningen. Spis rolig så kroppen kan nyte maten og si i fra da den er mett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg er ca. som deg, 168 og 65 kg. Er normalvektig i følge bmi, men kunne tenke meg å være noen kg mindre. For meg funker det definitivt best med trening. Når jeg trener spiser jeg også automatisk sunnere, passer f.eks. på å spise lett når jeg skal trene etterpå. I tillegg føler jeg meg bedre og blir i bedre humør slik at trøstespisingen/kosespisingen avtar av seg selv. Det er lurt å trene litt styrke slik at muskelmassen øker, på den måten øker også forbrenningen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Har du ikke grei vekt da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bmi ok Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Min høyde er 166 og vekt 56-57. Jeg har ikke noen gode råd for å gå ned i vekt, synes det er veldig vanskelig. Men jeg trener jevnlig og spiser moderat for å klare å holde vekten der den er. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.