Gjest har migrene Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Hvor lenge pleier de å sitte i? (De som skal være der til de faller ut selv.) Jeg fikk et par i øret, og den ene falt ut ganske raskt. Jeg ligger på høyre side om natten, så jeg føler det er derfor den ble løs. 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 jeg har hørt seks dager, men er usikker. 0 Siter
Gjest har migrene Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 jeg har hørt seks dager, men er usikker. Takk for svar. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Det varierer. Noen faller ut bare noen timer etter at de ble satt inn. Ta da kontakt med akupunktøren for å få satt inn en ny. Andre sitter i både 1 og 2 uker. 0 Siter
Gjest har migrene Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Det varierer. Noen faller ut bare noen timer etter at de ble satt inn. Ta da kontakt med akupunktøren for å få satt inn en ny. Andre sitter i både 1 og 2 uker. Har du erfaring med det selv? Jeg skal tilbake i slutten av mars, og det er vel slik at nålen har gjort litt jobb den tiden den satt i? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Har du erfaring med det selv? Jeg skal tilbake i slutten av mars, og det er vel slik at nålen har gjort litt jobb den tiden den satt i? Har satt noen nåler selv, ja Og ja, nålen har nok gjort mye allerede 0 Siter
Gjest har migrene Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Har satt noen nåler selv, ja Og ja, nålen har nok gjort mye allerede Synes du det hjalp deg? Jeg er veldig spent på om det hjelper. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.