Gå til innhold

Hva kan man pynte på badet med?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er veldig koslig for små fugler setter seg på karmen, så sitter de der i titter inn!

Det er veldig behaglig å se på! :0)

Måtte bare skryte litt.. ;0)

Jeg forstår det ja :) Jeg står i dusjen og ser ut, helt til det dogger igjen hehe Jeg har mye natur rundt meg jeg også. SÅ! ;)

AneM1365380603

Det viktigste for meg er at badet er rent og ryddig, selv om vi eh.. ofte har det litt rotete selv. Jeg synes det er pent hos de som kjører litt stil. Altså har ting som går i samme farver, som såpeflaske, tannglass, håndduker osv. Jeg har også sett noen som har skikkelig lekre håndkleklyper. En frisk duft på badet er også innbydende, og at det er varmt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...