Gå til innhold

Bæsj som medisin!

Anbefalte innlegg

Skrevet

æææ... Ok, jeg har vært plaget med magen og diarè i alle de år...

MEN jeg har heller det enn å drikke avføringen til mamma ja:S hehe

Persille1365381127
Skrevet

Heh, det var jo ikke sånn da - det ble ført ned i tarmen med en sonde :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Etter at jeg leste at det er friske tarmbakterier som føres inn i tarmen syns eg det ble en langt bedre behandlingsform enn det jeg i utgangspunktet tenkte. Fordelen er jo at man på den måten vet hvem disse tarmbakteriene kommer fra. ;-)

Skrevet

Seriøst??????

Det jeg undrer meg over, er hvem i all verden har kommet på dette.. Altså, hvordan fant de ut at dette virket...???...

For det strider jo egentlig i mot hva læreboka sier, E.coli bakterien lever jo i endetarmen, som da selvfølgelig kommer i avføringen. og de fleste har jo vel fått med seg at man får diare av E.coli hvis man får bakterien via munn.... SÅ igjen.. Hvem er i allverden kom på dette...?? merkelige fetisjer ut å går gitt.. *lol*

Skrevet

joda, leste det nå... var litt for kjapp første gangen :-)

Men, uansett.. fysj da....

Persille1365381127
Skrevet

joda, leste det nå... var litt for kjapp første gangen :-)

Men, uansett.. fysj da....

Enig i det :)

Persille1365381127
Skrevet

Seriøst??????

Det jeg undrer meg over, er hvem i all verden har kommet på dette.. Altså, hvordan fant de ut at dette virket...???...

For det strider jo egentlig i mot hva læreboka sier, E.coli bakterien lever jo i endetarmen, som da selvfølgelig kommer i avføringen. og de fleste har jo vel fått med seg at man får diare av E.coli hvis man får bakterien via munn.... SÅ igjen.. Hvem er i allverden kom på dette...?? merkelige fetisjer ut å går gitt.. *lol*

Man spiser det ikke da...

Det føres inn i tarmen via en sonde.

Skrevet

Jeg tror ikke det hadde vært avskrekkende dersom jeg hadde familie som var givere, men uten......*.huff* Hovedsaken er jo å bli frisk, så i forhold til alle slags merkelige kjemikalier, så er vel dette en bedre måte å gjøre det på kanskje.

Gjest var ikke det det da?
Skrevet

Inn i _munnen_ via en sonde, og ned i magen.

Gjest hver sin lyst
Skrevet

Så du vil heller ligge et annet sted hvor diareen fosser ut til du blir uttørka og døende? Heller det enn å ligge på Haukeland å bli frisk?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Tøv, det står i innlegget at det førs inn i tarmen via en sonde.

Skrevet

Så du vil heller ligge et annet sted hvor diareen fosser ut til du blir uttørka og døende? Heller det enn å ligge på Haukeland å bli frisk?

Jepp, akkurat sånn var det jeg mente det. Det er så kjekt når noen virkelig SKJØNNER hvor man vil med et innlegg altså!

villbringebær
Skrevet

Tøv, det står i innlegget at det førs inn i tarmen via en sonde.

Tøv tilbake ;-)

Klippet fra artikkelen:

''Et lite melkeglass med dette føres gjennom munnen via en slange som går ned i magen.''

Gjest ChiengMai
Skrevet

Tøv tilbake ;-)

Klippet fra artikkelen:

''Et lite melkeglass med dette føres gjennom munnen via en slange som går ned i magen.''

da er teksten endret sida jeg leste i dag tidlig.

villbringebær
Skrevet

da er teksten endret sida jeg leste i dag tidlig.

Ja ikke vet jeg... men hvis du går inn på linken som filiokus81 har lagt ut, ser du at det står via munnen, ikke endetarmen... ;-)

Gjest best wishes
Skrevet

Hadde de foreslått det behandlingsopplegget for meg, tror jeg at jeg hadde fått spysyke i tillegg ;)

Men hvem får jobben med å blande avføring med melk? Er det en legejobb eller sykepleierjobb?

Persille1365381127
Skrevet

Jaja, men man smaker/kjenner jo ikke noe gjennom sonden da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...