filiokus81 Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 *hyyyyyl* Jeg håper jeg aldri, aldri, aldri blir lagt inn på Haukeland med diare.... http://www.p4.no/story.aspx?id=261248 0 Siter
Mistera Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 æææ... Ok, jeg har vært plaget med magen og diarè i alle de år... MEN jeg har heller det enn å drikke avføringen til mamma ja:S hehe 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 æææ... Ok, jeg har vært plaget med magen og diarè i alle de år... MEN jeg har heller det enn å drikke avføringen til mamma ja:S hehe Heh, det var jo ikke sånn da - det ble ført ned i tarmen med en sonde 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Etter at jeg leste at det er friske tarmbakterier som føres inn i tarmen syns eg det ble en langt bedre behandlingsform enn det jeg i utgangspunktet tenkte. Fordelen er jo at man på den måten vet hvem disse tarmbakteriene kommer fra. ;-) 0 Siter
Gjest Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 æææ... Ok, jeg har vært plaget med magen og diarè i alle de år... MEN jeg har heller det enn å drikke avføringen til mamma ja:S hehe Seriøst?????? Det jeg undrer meg over, er hvem i all verden har kommet på dette.. Altså, hvordan fant de ut at dette virket...???... For det strider jo egentlig i mot hva læreboka sier, E.coli bakterien lever jo i endetarmen, som da selvfølgelig kommer i avføringen. og de fleste har jo vel fått med seg at man får diare av E.coli hvis man får bakterien via munn.... SÅ igjen.. Hvem er i allverden kom på dette...?? merkelige fetisjer ut å går gitt.. *lol* 0 Siter
Gjest Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Heh, det var jo ikke sånn da - det ble ført ned i tarmen med en sonde joda, leste det nå... var litt for kjapp første gangen :-) Men, uansett.. fysj da.... 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 joda, leste det nå... var litt for kjapp første gangen :-) Men, uansett.. fysj da.... Enig i det 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Seriøst?????? Det jeg undrer meg over, er hvem i all verden har kommet på dette.. Altså, hvordan fant de ut at dette virket...???... For det strider jo egentlig i mot hva læreboka sier, E.coli bakterien lever jo i endetarmen, som da selvfølgelig kommer i avføringen. og de fleste har jo vel fått med seg at man får diare av E.coli hvis man får bakterien via munn.... SÅ igjen.. Hvem er i allverden kom på dette...?? merkelige fetisjer ut å går gitt.. *lol* Man spiser det ikke da... Det føres inn i tarmen via en sonde. 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Jeg tror ikke det hadde vært avskrekkende dersom jeg hadde familie som var givere, men uten......*.huff* Hovedsaken er jo å bli frisk, så i forhold til alle slags merkelige kjemikalier, så er vel dette en bedre måte å gjøre det på kanskje. 0 Siter
Gjest var ikke det det da? Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Heh, det var jo ikke sånn da - det ble ført ned i tarmen med en sonde Inn i _munnen_ via en sonde, og ned i magen. 0 Siter
Gjest hver sin lyst Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Så du vil heller ligge et annet sted hvor diareen fosser ut til du blir uttørka og døende? Heller det enn å ligge på Haukeland å bli frisk? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Inn i _munnen_ via en sonde, og ned i magen. Tøv, det står i innlegget at det førs inn i tarmen via en sonde. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Skrevet 7. februar 2008 Så du vil heller ligge et annet sted hvor diareen fosser ut til du blir uttørka og døende? Heller det enn å ligge på Haukeland å bli frisk? Jepp, akkurat sånn var det jeg mente det. Det er så kjekt når noen virkelig SKJØNNER hvor man vil med et innlegg altså! 0 Siter
villbringebær Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Tøv, det står i innlegget at det førs inn i tarmen via en sonde. Tøv tilbake ;-) Klippet fra artikkelen: ''Et lite melkeglass med dette føres gjennom munnen via en slange som går ned i magen.'' 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Tøv tilbake ;-) Klippet fra artikkelen: ''Et lite melkeglass med dette føres gjennom munnen via en slange som går ned i magen.'' da er teksten endret sida jeg leste i dag tidlig. 0 Siter
villbringebær Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 da er teksten endret sida jeg leste i dag tidlig. Ja ikke vet jeg... men hvis du går inn på linken som filiokus81 har lagt ut, ser du at det står via munnen, ikke endetarmen... ;-) 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Hadde de foreslått det behandlingsopplegget for meg, tror jeg at jeg hadde fått spysyke i tillegg Men hvem får jobben med å blande avføring med melk? Er det en legejobb eller sykepleierjobb? 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Inn i _munnen_ via en sonde, og ned i magen. Jaja, men man smaker/kjenner jo ikke noe gjennom sonden da... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.