neelie Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Det er vel helt greit og ha i små øre-propper til ipod når man tar sol? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Å guri meg, jeg er for glad i iPoden min til å ville utsette den for solarium. :-O 0 Siter
neelie Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Skrevet 7. februar 2008 Å guri meg, jeg er for glad i iPoden min til å ville utsette den for solarium. :-O Jeg skal prøve nå, om jeg kommer i ett avlukke uten radio igjen.. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 jeg har den i solarium og det går helt fint. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Jeg skal prøve nå, om jeg kommer i ett avlukke uten radio igjen.. Du får fortelle om den overlevde etterpå. :-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 jeg har den i solarium og det går helt fint. Hehe, var det ikke du som nettopp skrev at din iPod hadde tatt kvelden? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Hehe, var det ikke du som nettopp skrev at din iPod hadde tatt kvelden? Nope Det var det nok ikke. Min ipod touch funker som bare det den. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Nope Det var det nok ikke. Min ipod touch funker som bare det den. Blander visst deg og flyfly. Beklager! 0 Siter
Jølsen Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 jeg har den i solarium og det går helt fint. Selvfølgelig har du det, og selvfølgelig tar du solarium. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Selvfølgelig har du det, og selvfølgelig tar du solarium. Hva er problemet ditt? 0 Siter
neelie Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Skrevet 8. februar 2008 Hva er problemet ditt? han er helt rar takk for svar, da gjør jeg det når jeg havner i uløkka at det ikke er radio ved sengen, idag hadde jeg flaks og fikk min favorit seng, med høy lyd på radioen 0 Siter
neelie Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Skrevet 8. februar 2008 Du får fortelle om den overlevde etterpå. :-) Fikk ikke prøvet den idag, for jeg havnet i det beste rommet på sol-studioet *prøve neste gang kanskje! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 han er helt rar takk for svar, da gjør jeg det når jeg havner i uløkka at det ikke er radio ved sengen, idag hadde jeg flaks og fikk min favorit seng, med høy lyd på radioen Ja det er jo det greiste.. men ihvertfal så tåler ipod sol den også, jeg bare har den litt i utkanten av sengen slik at den slipper den verste strålingen :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.